by @Taylor_Stoessel ♥

187 24 3
                                    

TSB ile nasıl tanıştın?

Aslında çok normal ve sıradan oldu ama olsun; Watty'de yeniydim ve tabi neyin nasıl olduğunu bilmiyorum. İlk TSB'yi nasıl kütüphane koyacağımı bulmayı çalışmıştım. Sonra bir şekilde bulup okumaya başladım. 68 veya 69. bölümdeydi.


Favori bölümün ve bu bölüm hakkındaki düşüncen ne? Mümkünse bir bölüm lütfen.

Tabiki ilk bölüme 13'ten başladım. Sonra 1,2,3 diye gittim. Bu yüzden 13. bölüm.


Teşekkür bölümlerinden seni en çok duygulandıran hangisi?

Teşekkür yazılarında sen ne kadar mutlu olduysan "Hayran Kurguda 1.sıradayız" "TSB 1 milyon oldu" oldu gibi yazılarda ne kadar sevindiysen ben de öyle sevindim.


''Mütüş'' lakabı hakkında ne düşünüyorsun, çevrende başka Mütüşler var mı?

Mütüş lakabı hoşuma gidiyor. Çok komik ve çevremde yani okul arkadaşlarımda Swiftie olan 1 tane arkadaşım var. O da okuyor ve bazen bölümler hakkında konuşuyoruz. Onun haricinde birde Watty arkadaşlarım var. Onları da biliyorsunuz.


TSB'den başka hangi hikayelerimi okuyorsun?

Kısaca tüm hikayelerini diyebilirim ve her biri harika ama favorim yeni hikayen olan "Ünlülerin Anlatımıyla Taylor Swift"


Sence final olmalı mı, olursa ne yaparsın?

Asla final olmamalı. Ama olaya senin açından bakmak gerekirse bence final gerekli. Çünkü sonsuza dek Taylor'ın bilinmeyenlerini yazamazsın. Bunlar zor bulunan bilgiler çok kolay bulunmuyor. Bu yüzden olaya senin açından bakınca gerekiyor. Olursa da bir şey demem. Ama üzülürüm tabi.


İnsanlar neden TSB'yi okumalı?

Yani bence okumamak hata. Çünkü Swiftie'sin ama temel, normal ve sıradan haberleri biliyorsun. Bu çok kötü olur.


Benim hakkımda düşüncelerini öğrenebilir miyim, iyi ya da kötü her şey olabilir.

İlk başta takipçilerinin 1.000 olduğu görünce bizi pek takmaz, ilgilenmez sandım. Dediğimi yanlış anlama ama ben de sana mesaj attığımda cevap verip sıcak davrandığın zaman zaten evde çığlık attım. Sonra WhatsApp'a girince zaten çok yakın arkadaş olduk. Seni çok seviyorum Maylisam ♥


En çok duygulandığım röportajlardan biri oldu bu :') Röportaja katılıp, soruları içtenlikle cevapladığın için teşekkür ederim. Sevgiler... ♥

Bir şey değil Maylisam ♥

TSB | Mütüşlerle RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin