TSB ile nasıl tanıştın?
Ben ilk Wattpad'e kayıt olduğumda örnek kitaplarda ''Taylor Swift Bilinmeyenleri''ni görünce hemen tıkladım. 1 saat içerisinde tüm bölümleri okudum.
Favori bölümün ve bu bölüm hakkındaki düşüncen ne? Mümkünse bir bölüm lütfen.
Favori bölümüm Taylor'ın Selena'nın evinde birşeyler kırması. Konu hakkındaki düşüncelerim Taylor'ın tatlı sakarım olması ^.^
Teşekkür bölümlerinden seni en çok duygulandıran hangisi?
Teşekkür yazılarından ''тѕв 1м!'' ♥ yi okuyunca ailemizi daha çok büyütme isteği geldi içimden ;)
'Mütüş'' lakabı hakkında ne düşünüyorsun, çevrende başka Mütüşler var mı?
Mütüş denilince aklıma biz Swiftie'lerin her zaman dayanışma içerisinde ve çok mütüş olduğumuz geliyor.
TSB'den başka hangi hikayelerimi okuyorsun?
TSB'den başka ''SWIFTionary, Taylor Swift Sözleri, Ünlülerin Anlatımıyla Taylor Swift, THE 1989, Sevgili Salak Günlük, Taylor Swift - Bad Blood(İlgili herşey), Taylor Swift - Style (İlgili Herşey)'' hikayelerini okudum.
Sence final olmalı mı, olursa ne yaparsın?
Final olmamalı. Olursa;Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz, sen beni tutmazsın yıldızlar tutamaz...
İnsanlar neden TSB'yi okumalı?
Gerçekten Taylor'ı seven kişiler TSB'yi okumalı.
Benim hakkımda düşüncelerini öğrenebilir miyim, iyi ya da kötü her şey olabilir.
Sen çok tatlı birisin. Mesela; bal dudaklı, uzun ve güzel saçlı. Tek tek anlatamam ki. Tek kelimeyle MÜTÜŞ'SÜN! :'))
Bu röportaj romantik komedi tarzı oldu :') Röportaja katılıp, soruları içtenlikle cevapladığın için teşekkür ederim. Sevgiler... ♥
Ne demek ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TSB | Mütüşlerle Röportaj
Fanfic''Taylor Swift Bilinmeyenleri'' isimli hikayenin okurlarıyla yapılan röportajları kapsar. ©Tüm hakları saklıdır.