Help ik wordt mishandelt hfst.2

156 10 1
                                    

Daar zit ik nu op mijn kamer met mijn deur op slot. Ik ben bang. Ik kijk op mijn klok mijn vader kan elk minuut thuis komen. Ze ruimt snel haar kamer op misschien wordt hij niet zo boos. Het was 10 min later toen haar vader binnenkwam. Hij riep haar. Ze moest wel antwoord geven anders werd het alleen maar erger. Ze liep snel naar hem toe. Haar hart bonst in haar keel. Ze was zo bang. Ja papa? Maak eten voor me je moeder is ziek. Dus ze ging maar macaroni maken voor haar vader. Ze was moe. Ze had pijn echt overal.

Maak het huis schoon zei haar vader het was alweer 11 uur s' avonds. Ze was dood moe. Het liefst wou ze gaan slapen maar ja... Het mocht niet van haar vader. Toen ze klaar was was het half 12. Haar vader dwong haar om met hem naar bed te gaan maar dat weigerde ze. Hij sloeg haar en schopte haar. Ze stikte bijna. Hij zei woedend : Nu MET MIJ NAAR BED OF ER ZAL IETS HEEL ERG GEBEUREN. Ze  had geen keus ze moest wel. Haar vader verkrachtte haar. En na een tijdje viel ze inslaap.

Vrijdagochtend toen ze weer op school was vroeg haar vriendin zullen we dan morgen gaan zwemmen?Ehhm sorry nee ik kan niet. Ik moet nog veel hw maken. Hw?? Dat hebben we helemaal niet. O echt? Maar ik had ook beloofd om mijn moeder te helpen sorry. Elke keer kon ze niet mee anders zagen ze haar blauwe plekken. Maar toen ze naar haar kluisje ging lag er een briefje er stond: Ik vind je leuk wil je met mij? Rick Ze was zo blij! Ze probeerde hem te bellen en hij nam op! En hj zei en? Wat is je antwoord? Ze zei jaah tuurlijk! Ze was zo blij. Ze heeft nu een vriendje wat was ze blij! Dit heeft ze echt niet verwacht. Ze hangde nog wat rond op school zodat ze niet naar huis hoefde.

Maar toen ze thuis aan kwam gebeurde er iets heel erg. ze wou dat ze eerder thuis was. dan had ze dit konden laten stoppen maar het is nu al te laat.

Help ik wordt mishandeltWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu