HASTALIKTA,SAĞLİKTA

629 24 13
                                    

Koperler dişarıdan döner,Mura bebeği uyutmaya yaman ise televizyon başına geçer...Bebeği sonunda uyuyan mira Yamanin yanina gelir,başini yamanin göğsüne koyar.. beraber televizyona bakinirlar...

Yaman; (eliyle miranın saçlarıni okşar,) uykun gelmedi mi?
Mira; burası iyi uyurum ben burda
Yaman; ama koltukta benim belim ağricak yatağa geçelim orda uyursun yine.hadi hadi kalk

Yaman mira'yı kucağina alir..

Yaman; Hadi bakalım
Mira; ya yaman
Yaman; yaman havayollarına hoş geldiniz şimdi sıkıca sarilip guvenliginizi saglayin

Diyip yatak odasına doğru koşar....gülmeler eşliğinde odaya varılır...

~YATAK ODASI~

Mira;Ya yaman tamam indir bak Yeni bir avm fln çikar

Yaman durur,mirayı yatağa bırakır,miraya bakar..

Yaman; sakın mira! Bir daha sakın bunun şakasını bile yapma tamam mı.Seni amelyathaneye gönderirken her hastalığın konuşulunca ne kadar üzüldüğümü biliyormusun?(Gözleri dolmaya başlar) onun için bir daha böyle söyleme. :(

Mira yataktan doğrulur,Yamanın gözündeki yaşları siler..

Mira; Sen beni o kadar çok mu seviyorsun.

Yaman; ya dalga geçme mira,Ben seninle nefes aliyorum..bide şu ben yoksam saçmalıklarini aklindan silmişsindir İnşaallah.

Mira;( miranin da gözleri dolar) ne saçmaligi asil sen unut,"bu dudağa değecek dudağı silerim yüzünden,hem senin hem onun"
bide ne vardıı ha " Benim tuttuğum eli bi başlkası tutarsa o eli kirarim" Masalımada cici anne geturcek niyetim de yok.

Yaman; ne elimi tutucak,ne dudağıma değicek,ne de kızıma cici anne getircek bir niyetimiz yok.

Mira; hele bi dene hele bi dene,ayhh tamambu kadarduygusallik yeter..

Mira ve yaman gözlerindeki yaşı silip,yastiği alir yamanın başina vurur,

Mira; al bakalım koper bu sana ceza

Yaman:(yastığı alir oda vurmaya başlar) ceza mı gel buraya

Yastık savaşı biter kendilerini yatağa atarlar,

Mira; offf bide buranın temizliği var kendi kendime iş çıkardım ya

Yaman; eee onu vurmadan düşüncektin sabah toparlariz merak etme,sindi temizlemeye kalksak cadi uyanir sabah hallederiz,hadi yatalim artik,yoruldum zaten.

Mira; kocam yaşlanmıııış saçına beyaz düşmesine az kalmış,hemencicik yoruluyo,vah vah

Yaman; ne o,yaşlaninca beğenmicekmisin beni,

Mira;( mira yamani öper) seni beğenmeyen taş olur ya,yakışıklı kocam benim,hadi yatalim
Mira

Mira yamanin göğsüne uzanir,yatarlar....

...........

~Sabah olur~

Mira yavaşça gözlerini açar,yamanı öylede seyreder,,anlına öpücük kondurunca gereğinden fazla sıcaklık hisseder,yaman yavaşca gözlerini açar...

Mira; yamannnn ateşin var iyi hissediyormusun?

Yaman yataktan kalkmaya çalışır,aşı dönüp kendini tekrar yatağa atar.

Yaman; iyi değilim ya. :(

Mira telaşlanır,

Mira; şeyy...şeyyy yapiyim....çorba yapiyim,ilaç getiriyim,ııııı.... Yaman kalk hastaneye gidiyoruz hadi.

Yaman;(miranin kolundan tutup yanina oturtur...) hayir.hastaneye gitmek istemiyorum, ya telaşlanma ölmüyorum ya :)

Mira; ya yaman ölmek ne demek ya sus.ayrica nasl hastane gitmiyoruz yaniyosun yaman.

Yaman; Ben Ya-Man 'ım unuttun mu bana bisey olmaz.
Mira; tamam yatakta olmaz ama kalk gezcez bahçeye çikalim hadi,

Yaman; ya üşüyorum beeen yatsam nolur ki mira,

Mira; üşüyorm mu dedin? Kalk kalk seni banyoya sokalim.

Mira yamanı istemiye İstemiye kaldirir,banyonun önüne gelince sandalye getirip oturtur,En önc t-shirt 'tünü sonra boynundaki kolyeyi çikarir.

Mira; yaman sende bebek gibi ben çikariyorum üstünü (yamanın gözünün önüne gelen saçlarini düzeltir) koca bebek seni,e pantolonunuda sen çikartirsin.

Yaman; nie sen çikartamiyormusun?

Mira; yamaaann.hadi git simdi banyoya bende sana corba yapiyim.

Yaman banyoya,mira da mutfağa gider.....

Mira nevin hanimi ariyip yamanlar çocukken hastalandiginda hangi çorbayi yaptiğini sorar,,"şehriyeli tavuk çorbası" .

Mira çorbayi yapar,yaman banyoyan çikar üstlerini giymeden bornozla kendini yatağa atar.....mira çorbayla odaya geliiir....

Mira; ama yaman üstünü çikarmamişsin,neyse sana çorbayi içiriyim de giyinirsin kal düzgün doğrul bakiyim.

Yaman kalkip oturur.mira sandalyeyi çeker,dizlerine tepsiyui koyup yamana yedirmeye başlar..

Yaman; nerden ögrendin bunu yapmayı?

Mira;(gözlerini kaçirarak) öğrendim işte yaman,hastalığa iyi geliyomus,yani geliyo.

Telefona mesaj gelir.....

;;"Annem"
"İyi misin oğlum?.nasilsin?"

Yaman telefonu alır.Miraya bakar.

Yaman;Annemden,Nasilsin diye soruyo. :D

Mira;İçine doğmuş kadinin,neyse sen şu çorbayı bitir sonra konuşursunuz.

Mira son kaşıği verir,tadi degisik gelir.yüzü ekşir..

Yaman; gazozuma ilaç mi kattin?

Mira; (gülümsemesini daha fazla saklayamaz,) ya evet doktoru aradim,bu ilacin iyi geldiğini söyledi,bende bi kosu aldim.

Yaman; Cadıııı...
Mira;sende o kadar inatçi olmasaydin Koper

...................

(Tatilde olduğumdan dolayi biraz geç geldi,kusra bakmayin,oy okuma sayisi iyi elimden geldiği kadar ilerlicem Teşkkürler...)




-MEDCEZİR- (3.sezon Nasil Olurdu?Kisa Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin