V Godrikovém dole, se rozezvonil zvonek a Lilli spěchala otevřít. Jen co otevřela dveře vyskočil na ní černý chlupatý pes, který ovšem vinou hustého sněhu vypadal jako sněhulák s chlupy. "Siriusi! Slez ze mě!" rozkázala psovi smějící se Lilli, a když pes slezl z Lilli, mohla se přivítat s dalším bývalým spolužákem, kamarádem a vlkodlakem, s Remusem Lupinem, který scénu před sebou pozoroval s úsměvem. Políbil Lilli na obě líčka a otočil se k Siriusovi: "Hele Tichošlápku, kdyby to jen viděla James, ten by ti dal." na to mu bylo odpověděno "Haf!!!!" "Lilli Severus je už tady?" "Ano Reme, je i s Jamesem a Harrym v kuchyni. Zase ujídají cukroví. Ale nestůjme v chodbě pojďme za nimi." odpověla mu Lilli. Když došli do kuchyně James se Severusem živě o něčem diskutovali a Harry tahal Severuse za vlasy. "Harry pujsť strejdu." křikla na něj matka,kdežto otec, kmotr a dva strejdové se smíchy pomalu váleli na zemi. "Jen ho nechej." řekl Severus s úsměvem. "FAJN, pojďte k večeři." Když se všichni usadili, křikla Lilli: "Siriusi v žádném případě se jídla nedotkneš!!!!!" "A to se na něho mám jen dívat." "Ne stačí, když si umyješ ruce." Poté co si Sirius umyl ruce se všichni pustili do večeře. Když dojídali malý Harry se už netrpělivě snažil přesvědčit svého kmotra a Severuse, že už musí dojíst, protože je čas na dárky. "Ale stlejdo já už chci dálky." "No dobře Harry pojďme." V ten moment Harry vystartoval k stromečku jak nejrychleji mohl. Poté co přišli dospělí pomohl James Harrymu rozdat dárky majitelům. Lilli dostala lektvar na uklidnění od Severuse, náramek od Remuse a od Siriuse dostala náušnice. Největší radost jí však udělal řetízek se smaragdovým srdcem od Jamese. Kluci si dali nějaké blbosti, ostatně jako každý rok a Harry ten dostal dětské koště od kmotra, od Remuse a Severuse zase nějaké očarované hračky a od rodičů dětskou hůlku. Když v ten večer všichni usínali, byly všichni šťastní a o jejich štěstí dokazoval úsměv na tváři všech Pobertů, Severuse i Lilli a Harryho.
�׳_��3