Z POHLEDU LILLI LENKY
Dnes byl Štědrý den, všichni byly šťastní jen já ne. Před několika dny jsem se pohádala se svým klukem. Ano chodím s Scorpiusem Malfoyem synem Draca Malfoye. Najednou usliším klepaní na dveře svého pokoje: "Dále." Ve dveřích se objevila hlava mého nejstaršího bratra Jamese Siriuse. "Lilli večeře je připravená............. co se děje sestřičko. Jsi nějaká smutná, ještě tě trápí to se Scorpiusem.?" ptal se mě a já už to nevydržela a rozplakala jsem se.Jen on věděl co se stalo ten den, kdy měli famfrpálový trénink. James ke mě přišel a objal mě. "Pšt Lill neboj to bude dobré, všechno se zase zpraví. Ale teď už neplač nebo si rozmažeš make- up a pojď už naši na nás už čekají a Albus furt naříká, že prý má hlad." Tomu jsem se musela zasmát "No vidíš úsměv ti sluší víc." "Díky." poděkovala jsem Jamiimu "Nemáš zač. Jsme Potterovi a ti si pomáhají ne." odpověděl mi a tahal mě do jídelny. Když jsme dovečeřeli šli jsme si rozbalit dárky. Dostala jsem nové koště od rodičů, knížky od tety Hermiony a strejdy Rona, svetr od babičky Molly,od Rose, Huga, Albuse, Teddyho(to je syn strejdy Rema a tety Dory) a Strejdů Siriuse, Severuse, Remuse a Tety Dory další přívěšky, sbírám je. Od babičky Lilli a dědy Jamese jsem dostala knížky. Pak jsem si všimla, že nemám dárek od Jamese, tak jsem se na něj s úsměvem podívala a zeptala se: "A od tebe dárek nedostanu?" on jen kývnul a zvedl se, tak jsem se zvedla a šla za ním. Šel otevřít dveře,v nich stál Scorpiusus s otcem Drakem a matkou Astoriou. Než jsem se rozběhla a skočila jsem Scorpiusi do otevřené náruče, viděla jsem Jamesův úsměv. Poté jsme vešli do domu i jeho rodiči. Poté jsme seděli v obývacím pokoji a povídali si. Když jsem si všimla, že James odešel do kuchyně, vydala jsem se za ním, abych mu poděkovala. Přišla jsem za ním a objala jsem ho: "Děkuji bratříčku lepší dárek jsi mi nemohl dát." Jen se usmál a dostala jsem pusu na líčko a když odcházel řekl jen: "Nemáš zač Lilli, šťastné a veselé a buďte spolu šťastní."
A když jsem ten večer usínala v Scorpiusovém náručí byla jsem si jistá dvěma věcma, že šťastná jsem a že dárky od Jamese budou ty nejlepší. A také jsem si jistá, že Potterovi nejen drží spolu ale také, že nejšťastnější jsme vždy o Vánocích,když jsme všichni spolu.
KONEC
B��ҳq��"