Byl Štědrý den odpoledne a po cestičce v Godrikově dolu kráčel mladý černovlasý muž. Došel až k útulnému domečku s malou předzahrádkou a vešel dovnitř. Jakmile vkročil, konečně pocítil teplo. Do nosu ho uhodila příjemná vůně vanilky a pečeného cukroví. V předsíňce ze sebe shodil všechno teplé oblečení a v košili i kalhotách zamířil do obývajícího pokoje, kde jeho Ginny zdobil stromeček společně s osmiletou Lilli Lenkou, James Sirius a Albus Severus se nejspíše cpali cukrovím v kuchyni, protože v domě byl celkem klid. "Táta je doma." vykřikla Lilli jen co Harryho spatřila, odložila ozdobu a utíkala obejmout Harryho. Poté se přivítal polibkem s Ginny a když poté zamířil do kuchyně, aby se přivítal se svými syny, uviděl jen jak se oba cpou cukrovím a když ho uviděli jen na něj zamaváli a to by nebyl Harry, kdyby se k nim nepřidal. O půl šesté je Ginny vyhnala se připravit na večeři, když se přesně v šest hodin usedli k stolu byly všichni upraveni (Harry měl kalhoty a šedou košili, Ginny měla stříbrné šaty, James měl bílou košili a kalhoty a Albus si vzal modrou košili a kalhoty a Lilli měla červené šaty.) Poté bylo hodnou chvíli slyšet jen cinkání příborů a poté si šla rodina rozevřít dárky. Všichni pak usínali s úsměvem na tváři a pocitem štěstí v srdci.
-