Uyandığımda evde kimse yoktu sanırım ailem dışarıya çıkmıştı alışveriş için.Bende arkadaşım cemi aradım ve gördüğüm rüyaları ona anlattım.Cem bana inanmadı gülüp kapattı telefonu.Sanırım yalnız başımaydım bu macerada aileme anlatmak gibi bi düşüncemde yoktu psikolokla hiç uğraşamayacaktım.Nasıl olsa gider herkes görüyodur bu tür rüyalar diyip ciddiye almadım.Belkide gerçekten ciddiye alınacak birşey değildi.Sonra saat 2-3 gibi ailem geldi ama hepsinde bi tuhaflık vardı sanki eski ailem gitti yeni bir ailem geldi gibi hiçbiri konuşmuyor hepsinin suratı asıktı.Anneme ne oldu anne dedim Hiçbirşey olmadı kızım hadi işlerim var benim git dedi annemin ilk defa beni böyle terslediğini farketmiştim.Endişelenmeye başladım.
Babama gidip sormayı denedim ''Baba nasılsın'' diye sorduğumda babamın bana cevabı beni çok şaşırttı ''Beni yalnız bırak'' dedi.Galiba aralarında kavga ettiklerini düşündüm gittim odama uzandım yatağıma.Birden camdan bi tıklama sesi geldi çok ürktüm galiba arkadaşlarım beni dışarı çağırıyor düşüncesiyle cama baktığımda kimse yoktu.Ama biraz daha ilerilere baktığımda uzun boylu siyah kapşonlu bi adam vardı.Yağmur yağıyordu hava çok kötüydü.Adam elini havaya kaldırıp Gel işareti yaptı bana bakarak.Ve o anda bi şimşek çaktı ve adam kayboldu.Bu da neydi dedim çok korktum koşa koşa salona gittim evde kimse yoktu ne annem ne babam.Ve o anda elektirikler kesildi telefonumun flaşını açıp odama gittim.Ve yatağıma uzandım acaba annem babam nereye gitmişti.Çok korkuyordum.Bu adam da neyin nesiydi neden bana gel işareti yapmıştı.Derin bir uyku çekmem gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daha korkmak için çok erken
TerrorHer gözlerini kapattığında korkunç rüyalar görüp çok korkan ve kendini bir maceranın içinde bulan 16 yaşındaki bir kız...