1

17 2 1
                                    

Pov Michelle

6.00 wekker gaat,tijd om te werken langzaam kom ik uit bed helemaal geen zin om te werken. gelukkig werkt me beste vriendin bij me waardoor het nog een beetje leuk is,nadat ik alles gedaan heb pak ik me scooter haal me vriendin op gelukkig is noa al klaar en wacht ze op me.
Onderweg is het heel stil en zeggen we niks.

Onze baas wacht op ons in de kantine we zijn laat want we moeten 7.00 beginnen, en het was nu 5 voor 7.00.

Pov marijn

Ik wacht op haar Waneer zal ze komen ze heeft nog 5 minuten,ze komt binnen stormen en laat zich op de stoel naast me zakken ik krijg het er warm van!

7.00 - we beginnen met werken we werken met gerbera planten, dus pak ik een willekeurige kar en begin met plukken ik kijk hoeveel mensen er zijn, we zijn met z'n 15 en 8 van het uitzendbureau. Lekker veel dus op tijd klaar. Vandaag werk ik er al 2 weken en ik ben best snel vind ik.
Ik kijk weer om en kijk bij wie ik loop, gelukkig 2 turken. Waar komt dat gelach vandaan boven de radio.
Michelle en haar vriendinnen lachen weer zoals altijd zeker,en ik moet zelf ook lagen als ik zie waarom, er vliegt een opgeblazen condoom door de kas.
Met puur toeval komt die bij mij in het pad terecht. Nou michelle je moet dus met die knul daar neuken zegt noa. Ik denk wat? Michelle komt naar me toe en zegt dat ze een wedden schap had!
Die Michelle is een lekker chic ze valt veel op met haar gelach maar Dat is ook wel te verwachten van zo'n mooie meid denk ik.

10.00 - we hebben pauze en ik
kijk eens beetje rond of er nog meer jongens zijn van me leeftijd en meiden ik heb nu 3 dagen vrij van school normaal werk ik niet doordeweeks, alleen op zaterdag.

Dit was hoofdstuk 1 vinden jullie t goed moet ik door gaan met schrijven?

stiekem verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu