2

17 2 4
                                    

Pov marijn
Als we klaar zijn met werken dan vraag ik wel haar nr als ze even alleen is.  Misschien wil ze wel afspreken hoop het wel want ze is een stoere meid. Ik schreef een briefje en stopte die in haar zak zachtje ze had niks door gelukkig. Hopen dat ze het wel leest.

Pov michelle
Thuis- ik ben net thuis van en ochtend werken ik ga vanmiddag gewoon uitrusten morgen weer werken.
Wacht ik pak me mobiel eventjes misschien heb ik wel berichten.
Bericht van: jolien, heei heb je vanmiddag zin om aftespreken ik verveel me dood x jolien.

Ja is goed waar spreken we af x mich.

Bij de vaart ,ik moet wat met je bespreken ik ben verliefd x jolien

Ow ik kom zo snel mogelijk ben t nieuwschierig tot zo x mich.

Haha oke ik ga ook nie weg, tot zo schatje x jolien.

Ik eindigde het gesprek en ging zo snel mogelijk op de scooter naar de vaart.

Pov marijn
Ze was klaar met werken ,ik hoopte dat ze mij een lift zou geven maar dat doet ze natuurlijk niet ,ze weet niet eens dat ik haar leuk vindt.
Nu maar hopen dat ze snel mijn berichtje leest.

Pov michelle
Voordat ik weg ga, ga ik eerst een andere broek aan doen want deze zit niet lekker,ik haalde me zakken leeg en gooide alles op de grond trok gauw een nieuwe aan en keek wat ik weer in me zak moest doen.
Hé wat is dit nou een briefje die heb ik er toch niet ingedaan.
Ik maakte hem open:
Heei michelle ik wou vragen of je mischien een keertje met mij wou afspreken je bent zo leuk, app me maar op dit nr 06 513720811 x marijn

Hhah waauw dit had ik niet verwacht van die nieuwe jongen ik app hem vanvand wel, opzich is het wel een leuke jongen maar ik vind hem nu nog niet leuk.

Ik ga nu naar jolien,ik ben benieuwd op wie ze is.

Pov jolien
Ik heb met michelle afgesproken bij de vaart ik moet haar vertellen wie ik leuk vind, daar komt ze al aan op de scooter!
Heei jo hoe gaat het lang nie meer gezien hé. Haha nee klopt,maar zet je scooter neer dan kunnen we daar gaan zitten heb je veel t vertellen.

Nou op wie ben je jolien , je wou t graag bespreken, jaaaa omg ik ben nu al zolang op die ene jongen van mbo fotograaf verliefd ik wil hem vragen of die met mij uit wil!!

Hoe heet die jongen dan mischien ken ik hem aangezien we niet meer in de zelfde klas zitten. Wel echt jammer want ik vond je echt heel aardig in de klas jolien.

Nou die jongen zit in mbo mh5 en hij heet marijn. Hij is zo knap en hij kan echt heel goed fotograferen.

Hoe weet je dat hij zo goed kan fotograferen dan, en ik ken ook een marijn bij me werk ik weet niet of die ook op onze school zit.
Ik zal maar even niet zeggen dat hij me heeft gevraagd om aftespreken straks is het de zelfde jongen.

Hij heet met ze achternaam van der ende, maar ik moest een keer samenwerken met hem toen we een kamp hadden voor t helle mbo en toen gingen we samen fotograferen met zijn camera daarom weet ik dat zo goed.
Maar hoelaat is het want we moeten wel optijd naar huis. Mich het is nu al 19.00, ohh nee straks word me ma weer boos dat ik t lang heb gezeten met jou.

Jolien ik breng je wel ik wil niet dat je weer huisarrest krijgt, mijn ma maakt het niet uit hoelaat ik thuis ben maar ik ga ook wel nu naar huis nadat ik je een lift heb gegeven.


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 28, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

stiekem verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu