Alice
Jooksin tundi. Kuhu ma olin hiljaks jäämas. Esimesel päeval uues koolis ei tahaks väga hilineda.
"Ja sisse"
Läksin klassi. Seal vaatasid inimesed mind, värvilise kleidi, mustade juuste, siniste silmade ja mustade saabastega mind.
"Tutvustage end klassile. Mina olen direktor Kääbusnina" seletas see tüüp mulle. Ma vaikselt naersin, aga mitte kõvasti.
"Ma olen Alice, ma elan üksi, ma olen 17 ja rohkem pole vaja teil teada."
Mulle ulatati õpik kätte ja juhatati enda kohale. Mingi imelik lillade lühikeste juustega tüdruk vaatas mind. Tal olid tumedad riided, lillad lühikesed juuksed ja ta lehvitas mulle. Ma panin kõrvaklapid pähe ja kuulasin muusikat. Õpetaja karjus midagi üle klassi kuid lõpuks andis alla ja tuli minu juurde. Tiris mul klapid peast ja karjus : "See on tund, mitte vahetund. Ja kui sellest rääkida, on teil väga hea muusika maitse ja vahetund on ka. Kõik klassist minema" huh, kardsin, et juhtub midagi hullemat. Kool oli sinna maale jõudnud, et oli söögi vahetund. Ma sõin ära ning astusin ukse poole, kui see sama lillade juustega tûdruk mulle otsa jooksis. "Vaata kuhu sa jooksed" karjusin talle. Ta vabandas pikalt ja läks minema. Ma kiirustasin oma tuppa. Kui pool tundi läbi oli, võtsin kotist raamatu "Dorian Gray portree" ning alustasin selle lugemist. See oli üpris põnev. Ma olin raamatuga poole peal, ning uinusin.Hei kallid, loodan et teile meeldib. Andke teada ka ikka :)
(Kleit on selline nagu teil ûleval/kõrval on)