Gizem den:
Okulun iki popisi bize doğru baktı. Kesin yanımıza gelecek. Ben en iyisi kızı uyarıyim de Pera ya ters yapmasın. Dayağı fena yer valla." Kızım bak şu popi kıza sakın ters yapma. Ezer geçer." "Ne ters yapcam yaa. Geçen de gülümsedi bana bu kız. İyi birine benziyor. Tabi yakışıklı çocuğu da bulmuş." "Oha sana gülümsedimi?" "Evet de ne var bunda?" "O genel de yeni kişileri sevmez." "Neyse ne ya." "Yinede çok şanslısın. Ve o çocuk onun yakın arkadaşı. Sevgilisi falan değil." "Hımmmmm." "Noldu hoşlandın galiba ondan çoğu kız hoşlanır." "Neyse ne iyice yaklaştılar sus." Peralara baktım. Yanıma gelip " Bu kız sınıfa yeni gelmedi mi tanıştırsana bizi."dedi. Ben de tabi ki Şule yi kıskandım. Onca senedir brnimle bile böyle ilgilenmedi. "Şule Pera Pera Şule. Burak Şule Şule Burak." diye tanıştırdım. Pera gülümseyip Şule nin uzatmış olduğu elini sıktı *Yazar notu: sıktı derken acıtmak amaçla değil. Hani tutup yavaşca aşağı yukarı sallamak varya ondan .d :*** * Burak gözlerini Şule den hiç ayırmıyordu. Elini uzattı. Şule de sıktı. Burak gözlerini hiç ayırmadan Şule nin elini tutmaya devam ediyordu.Ama aşağı yukarı sallamayı bırakmıştı."Elimi bırakmayı düşündün mü?" "Hayır."gözlerini devirip * oha burağa göz devirilir mi .s ayıp. -_- * "Bırakmalısın." "Of amma değerli elin varmış nolur du tutsam azcık?" "Dur söyliyim insanlar bizi sevgili sanabilir." Bu kız mal mı? Benim elimi burak tutmak istiycek ben tutturmıycam? Yok artık kız delirmiş. O sırada kaşar Şeyma geldi. "Ya azcık tutsam elini hem sansınlar nolcak yakışıyoz zaten." "Aaa Burakcığım birinin elini tutmak istersen benim elimi tutabilirsin yaniee." Ay bide ağzını gere gere söylüyo mal yaa." Yok Şeyma sen kal orda ben Şule nin elini tutmak istiyorum." Şule Şeyma ya 'böökk ö bönö böğööndöö .s' bakışi attı ve sırıttı. Kız da güzel hani. Burak Şule nin sırıttığını görünce oda sırıttı ve bir anda Şule yi kucağına aldı.
Şule den:
Yakışıklı popimiz bana yavşıyo. Wöw. Bir anda kaslı kollarla havaya kaldırıldığımda çığlık attım. Burak da gülmeye hatta kahkaha atmaya başladı. Allah ım gülüşe kurban. Bende kahkaha atmaya başlayınca denize doğru hızlı adımlar la yürümeye başladı. Allahtan bikinim var üzerimde. Burağa baktığımda maya şortu vardi birde tshortü. İyice denize yaklaştığımızı görce bağırmaya başladım. "Ağaaaağaah indir beniiiğğ suuğğ çoooğğk sıcaktığğrr. Aaaaaaa imdaaattt adam kaçırıyorlaaarr." " Adam kaçırmıyoruum sexi ve güzel bir kız kaçırıyoruuumm." diye bağırdı oda. Biraz utanmıştım. Burak iskeleye yaklaştığında biraz daha çığlık attım. Ama ben tam olarak yüzme bilmiyirum kiiii!!! Suyla bedenim buluştuğunda soğuk su bedenimi ürpertti. Burağa daha çok sarılıp " Ben yüzme bilmiyoruumm." diye bağırdım. Burak hemen kollarını belime doladı. "Afedersin bilmiyordum. Ama iyi oldu bana böyle sarılman falan" deyip piççe sırıttığında onu ittim tabi hiç bir işe yaramadı." İyi o zaman bırakıyim de sen güzel güzel boğul." deyip ellerini gevşetmeye başladığında " Hayırrr" deyip kollarımı boynuna iyice doladım. Kahkaha atıp oda kollarını belime doladı. "Aferim işte böyle ol." " Sen buradan çıkınca göreceksin." Bacaklarım beline dolanmış şekildeydi. Dışardan biri kesinlikle yanlış anlardı. Etrafıma baktım. Kızlar bana öldürecek gibi bakıyordu. Biraz da imrenir gibi. Ohh Burak beniimm! Oha ben ne diyom ya. Biraz hoşlanmış olabilirim ne var bunda ki yani uff. Zaten çocuk acayip taş. Aman neyse. "Çıkmayacakmıyız? Denizin derin yerleri beni korkutuyor." "Ne istersem yapar mısın ? " deyip piçce sırıttı." Kötü bir şey olmazsa."" Merak etme benimle birlikte olmanı istemeyeceğim tabi sen istersen oda olur" dediğinde ona kötü kötü baktım. "Tamam be kıyıya varınca söylerim şartı." "Tamam" deyip gülümsedim. "Gülüşünü yerim sevgilim" dediğinde sırıttım. " Hadi gidelim" dedim. Yavaşça ilerlemeye başladık. Ayaklarım kuma değmeye başladığında kucağından indim. Yavaş yavaş yürüyorduk. Burak kolunu belime sardığında ona napıyosun bakış8 attım. " Eskisi kadar derin değil ama hala su omzunun üstünde." "Uhm. Haklısın." dediğimde yine ve yine sırıttı resmen gel beni ye diyor yaaa. Tamamen kıyıya geldiğimizde eli hala belimdeydi. Gizemlerin yanına geldiğimizde " Elini artık çekebilirsin. Burada boğulmam" "Belki yere düşersin?" Dediğinde gözlerimi devirdim. Pera " Denizde gayette sevişiyo gibi gözüküyordunuz?" "Yüzme bilmiyorum da öyle bir an panik oldum." "Çok güzeldi istersen bir daha yapabiliriz." Gözlerimi devirdim. Bu gün ne kadar da göz devirdim öyle. "Kıyıya geri gelmek istediğin de ona istediğim bir şeyi yaparsa döneceğimizi söyledim. Oda kabul etti." "Evet hadi söyle." "İsteğimmm ....
Evvet multimedya da Şule. Şule nin gerçek adı: Şule moğul ismini beğendiğim için değiştirmedim. Uzun bir bölüm oldu bence. Ve bölümü önceden de yazmıştım ama silindi. Tekrar yazdım. Yani emek var. Vote yi hak ediyor. Artık sınır koymayacağım. Canım istedikce atmak daha eğlenceli. Okuyan herkeze ćok teşekkür ederim. Birde 2 saniye yıldıza basıp oy verseniz ne mutlu bana ♥♥♥♡♡♡ sizi seviyorummm
★★★★vote★★★★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
ChickLitSınıfa girdiğimde sıramda bir çocuk gördüm.Sanırım bu yeni gelmiş. Çünkü onu daha önce hiç görmemiştim. Yakışıklıydı.Ama ben ilgilenmiyorum. Sırama iyice yaklaşınca oturdum. Çantamıda aramıza koydum. Benim yanımda erkek gören sınıf gözlerini bizim ü...