Merhaba öncelikle bu bölüm kısa bir bölüm olucak. Zamanım fazla yok. En yakın zamanda daha uzun bir bölümle karşınızda olacağım ve bundan sonra sınır koymaya karar verdim sınırı doldurduğunuzda işim olsa bile gece geç saate kadar uğraşsamda o gün içinde yazacağım. Okuduktan sonra yıldıza basmayı unutmayıınn :** ☆☆☆★★★
Sonunda okul çıkış zili çaldığında çantamı taplamaya başladım bu sırada Burak yanıma geldi."Bu gün napıyoruz güzellik?""Yemek yiyelim sonrda sıcağın son anlarını değerlendirip denize girelim?" " Tamam kanka öyle yapalım." deyince sınıftan çıktık. Okulun iki sokak ilerisindeki Burger king e girdik. Burak gidip ikimize hamburger sipariş etti. Tabi yanında da kola. Yiyeceklerimiz gelince yedik ve hesabı yine zorla Burak ödedi. Sonra beni eve bıraktı. Oda denize girmek için birşeyler almaya evine gitti. Zaten evlerimizin arasında on dakikalık bir yol var. Üzerime siyah bikinimi giyinip üstüne mini kot şortumu ve bir omzu açık olan toz pembe tshirtumu giydim ayağima da yine toz pembe olan Superga larımı geçirdim. Saçlarımı hiç ellemedim aynı kaldı. Toz pembe deniz çantamı alıp içine telefonumu kulanlığımı ve cüzdanımı alıp koudum. Sonra evden dışarı çıktım. Burak dışarda motoruyla beni bekliyordu. Kaskın birini aldım ve başıma geçirip motora bindim ve plajın yolunu tuttuk. Motoru plaja yakın bir yere park edip plaja girdik. Etrafa göz gezdirip tanıdık birini aradım. Burağa baktığımda sabit bir yere bakıyordu. Onun baktığı yere doğru baktığımda yine o kızı gördüm. Yanında bizim sınıftan Gizem vardı. Fırsat bu fırsat şunlar bir tanışsın deyip Burağı tuttuğum gibi Gizemlerin yanına gittim. " Gizem naber" "İyi bizde son kez plaja gelelim dedik"" Aynen bizde öyle düsündük." dediğim de Burağa baktım kızla bakışıyorlardı. "Bu kız bizim sınıfa yeni gelmedimi ? Tanıştırsana bizi."dedim....
Selam kısa olacak demiştim. Bir daha ki bölüme gizemin bakış açısından yazacağım ve uzun olacak. Multimedya da Burak.
SINIR: 4 VOTE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Chick-LitSınıfa girdiğimde sıramda bir çocuk gördüm.Sanırım bu yeni gelmiş. Çünkü onu daha önce hiç görmemiştim. Yakışıklıydı.Ama ben ilgilenmiyorum. Sırama iyice yaklaşınca oturdum. Çantamıda aramıza koydum. Benim yanımda erkek gören sınıf gözlerini bizim ü...