Κεφαλαιο 10

123 10 1
                                    

Λίνα
Η κοιλιά μου έχει φουσκώσει πολύ είμαι στον τελευταίο μήνα και έχω πολύ άγχος γιατί δεν έχω ξανά κάνει παιδί.Από τον υπέρυχο που κάναμε είναι αγοράκι .Ο Τζόνι είναι ο πιο χαζομπαμπάς του κόσμου .Δεν με αφήνει από τα μάτια του ούτε στιγμή .Είμαι πολύ τυχερή που έχω αυτόν.
Τζόνι
Περπάταγα στο διάδρομο όταν άκουσα την Λίνα να φωνάζει .Πήγα γρήγορα επάνω κι είδα την Λίνα να είναι επάνω και να κλαίει
"Τι έχεις μωρό μου ;" και την αγκάλιασα.
"Τζόνι γεννάω"είπε κι την πήρα στην αγκαλιά μου και την πήγα στο αυτοκίνητο .Της έβαλα ζώνη κι μπήκα μέσα κι έβαλα γρήγορα μπρος το αυτοκίνητο εκείνη έπερνε ανάσες κι της έπιασα το χέρι "κρατήσου λίγο μωράκι μου φτάνουμε"της είπα καθώς φτάναμε στο νοσοκομείο . Δύο νοσοκόμες πήραν ένα κρεβάτι κι την βαλανε επάνω "κύριε Ντεπ μην στεναχωριέσται όλα θα πάνε καλά"μου είπε μια νοσοκόμα και είδα ένα βανάκι να κατευθείνεται και να βγάζει φωτογραφίες .Αυτό μας έλειπε τώρα και δημοσιογράφοι . Γύρισα να δω και δήλωσα κάτι που το άκουσαν όλοι ."έχω ένα κορίτσι εδώ και έναμιση μήνα και το αγαπώ πάρα πολύ κι αυτή θα μου χαρήσει ένα γιο κι είναι η πιο όμορφη κοπέλα που είχα ποτέ μου .Είναι η 19 χρονών αλλά στην αγάπη δεν υπάρχει ηλικία ,συγνώμη αλλά δεν θα πω τίποτε άλλο ακόμα "είπα και έτρεξα μέσα στο νοσοκομείο .Η νοσοκόμα με έπιασε από το χέρι κι με τράβηξε να μπω μέσα στο δωμάτιο που ήταν η Λίνα η οποία έκλαιγε μόλις πήγα με κοίταξε κι της έπιασα το χέρι .Ησύχασε κι έσπρωχνε για να βγει ο γιος μας .Ξαφνικά η νοσοκόμα χαμογελούσε και ακούστηκε να κλαίει το μωρό .Η Λίνα χαμογελολυσε και αφού έπλιναν το αγοράκι μας της το δώσανε να το κρατήσει .Της φίλησα το μέτωπο κι μου είπε "σε αγαπώ πολύ Τζόνι μην το ξεχάσεις αυτό "της φίλησα το στόμα απαλά και μετά πήρα τον γιο μου στην αγκαλιά μου .Αυτή η στιγμή ήταν η καλύτερη .Δεν υπάρχουν λόγια στο συναίσθημα αυτό .
Την επόμενη μέρα την είχαν βάλει σε ένα δωμάτιο μόνη της είχε τηλεόραση κι κοιτούσε εγώ είχα πάει σε ένα μαγαζί για να της πάρω κάτι για να κάνω έκπληξη .
Λίνα
Καθόμουν και κοίταγα τηλεόραση .Είδα ξαφνικά τον Τζόνι Ντεπ που δηλωνε το χθεσινό γεγονός .Άρχιζα και δάκριζα .Αυτός είναι ο άντρας που θέλω να είναι δίπλα μου .Αυτός είναι ο πατέρας του γιου μου .Ξαφνικά άκουσα την πόρτα να ανοίγει είδα έναν με μια μεγάλη ανθοδέσμη μπροστά του με πλησίασε κι μου είπε "100τριαντάφυλλα για την καρδιά μου" έβγαλε την ανθοδέσμη από το πρόσωπο του και είδα τον Τζόνι να στέκεται με φίλησε κι μου έδωσε τα τριαντάφυλλα .
"Σε ευχαριστώ πολύ αλλά δεν χρεαζόταν " είπα κι του έπιασα το μάγουλο και τον χάιδευα καθώς είχε κάτσει στο κρεβάτι ."μην το ξανά πεις αυτό ,και κανονικά είναι λίγα μπροστά που νιωθω για εσένα " και μου φίλησε το χέρι "συγνώμη για την ενόχληση"άκουσα μια γυναικία φωνή γύρισα κι είδα την νοσοκόμα με το μωράκι μου να έρχεται . "Σε ευχαριστώ πολύ"είπα και της χαμογέλασα καθώς μου έδινε τον γιο μου .Έφυγε κι ο Τζόνι είδε που χαμογελούσα στο μωράκι μας και έπαιζα μαζί του .
Τζόνι
Πόσο κούκλα που ήταν ακόμα που έγινε μητέρα .Είναι η καλύτερη μητέρα .Κι γι αυτό της έχω μια ειδική έκπληξη για εκείνην ."πως θες να τον ονομάσουμε ;"είπα και την κοίταξα που μου χαμογέλασε "λοιπόν ήθελα Τζόνι αλλά ένας πρέπει να είναι άρα σκέφτηκα Τζακ κριστοφερ Ντεπ" δάκρυσα διότι έβαλε το Τζακ από τους πειρατές της καραιβικής και το Κρίστοφερ από το όνομα μου ."τέλειο "είπα και την φίλησα .
"Σου έχω μια έκπληξη "είπα κι βγήκα έξω από το δωμάτιο .
"Μπορείτε να μπείτε "είπα στην γυναίκα που βρισκόταν έξω .
Λίνα
Άκουσα την πόρτα να ανοίγει και είδα την μητέρα μου να μπαίνει άρχισα και έκλαιγα .Δεν μπορούσα να σταματήσω η μητέρα μου βρισκόταν στην Ελλάδα και ήρθε μόνο κι μόνο για να με δει "μαμά συγνώμη"είπα κι την αγκάλιασα εκείνη έπιασε τον Τζακ και του μίλαγε "βρε τι όμορφο μωράκι που είσαι ; πως τον λέτε ;" και της απάντησα κλαίγοντας "Τζακ Κριστοφερ Ντεπ" είπα κι συνέχισα να κλαίω . "Βρε Τζακ τι όμορφους γονείς που έχεις ....Μοιάζεις πολύ στον μπαμπά σου έτσι δεν είναι ;" κι κάθησε κρατόντας τον Τζακ "μαμά θα σου εξιγήσω "προσπάθησα να απαντήσω αλλά μου είπε "δεν με ενδοιαφέρει , δεν σου είπα κάτι είσαι ελεύθερη να κάνεις ότι θες .Νόμιζα ότι θα έβρισκες κανέναν βλάκα αλλά βρήκες τον άντρα των ονείρων σου ."είπε κι πρόσθεσαι "δεν με ενδοιαφέρει η ηλικία του Λίνα είναι ώριμος και από όσο κατάλαβα σε αγαπάει πολύ " εγώ την αγκάλιασα και της είπα "μαμά θέλω να μείνεις " της είπα κι εκείνη μου απάντησε 'ξέρεις ότι δεν μπορώ έχω μια δουλεία στην Αθήνα" είπε κι μου φίλησε το μέτωπο ."ήρθα καιθα φύγω σήμερα " κι άρχισα να κλαίω "μα μαμά δεν σε έχω δει εδώ κι ένα χρόνο" είπα κι εκείνη μου χαμογέλασε "θα έρχομαι σου το υπόσχομαι σε παρακαλώ μην κλαις σε λίγο φεύγει το αεροπλάνο μου Αντίο θα τα πούμε σύντομα " άκουσα την πόρτα να ανοίγει κι είδα τον Τζόνι να μπαίνει μέσα " κύρια Δήμητρα είναι ώρα "είπε κι την αγκάλιασα τελευταί φορά "σε αφήνω σε καλά χέρια "είπε κι μας χαιρέτησε .

Best MistakeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz