PENGHARGAAN BUAT PARA PEMBACA

570 22 4
                                    

Tak sangka view untuk cerita ni dah mencecah 3.9K! Thank you readers! //flying kiss sana sini// Nak ucap terima kasih juga bagi yang sudi vote cerita ni. Jadi penulis yang tak terkenal (macam saya ni lah) susah nak dapat vote dari readers. Hahahah yeke?

Sebenarnya saya nak bagitau, saya terharu sebab ramai yang sudi baca cerita saya. Dah mencecah ribuan pembaca dah kot! Saya terharu sangat-sangat //sedu-sedu// Saya rasa happy sebab ada juga yang support cerita saya ni. Inilah satu-satunya hasil karya (eh betul ke?) saya yang mencecah ribuan view. Saya happy sangat! //gelek-gelek//

Jadi, sebagai tanda saya menghargai pembaca dan peminat saya (berangan nak ada peminat hahaha) Bila cerita ni mencecah 4K, saya akan buat one-shot story. Saya akan pilih member mana yang akan jadi hero story tu melalui undian. Korang komen member mana yang korang nak (Tao, Luhan & Kris termasuk k). Undian ni akan berlangsung sampailah view cerita ni mencecah 4K.

Tapi kalau hero dipilih berdasarkan undian... Macam mana pulak dengan heroin nya? Hah, ni cheq nak khabaq sikit ni hahahah. Heroin ni saya akan pilih dari kalangan pembaca. Saya nak pembaca beri komen tentang cerita ni. Pada masa yang sama, pembaca tu kenalah aktif mengundi gak. Jadi, komen yang terbaik dan aktif mengundi akan dipilih menjadi heroin. Bila view dah cecah 4K, undian automatik terhenti dan saya akan cari pemenang. Macam mana nak tahu siapa pemenangnya? Kita akan tahu pemenang tu bila saya dah publish one-shot story tu. Nanti saya dedicate story tu kpd pemenang.

Jadi, semoga yang terbaik akan menang. Fighting! Kalau korang tak nak suspen lama sangat, promote lerr cerita ni kat orang lain spya view cerita ni cepat cecah 4K tu (Hahahaha, sengaja ambil kesempatan)

Cara nak komen. Komen apa yang korang rasa tentang cerita ni. Kritik pun takpe tapi confirm tak dapat jadi pemenang. Hahahaha gurau je. Yang kritik tu pun dikira k. Di samping bagi komen, kalau nak bagi cadangan pun bagus. Naik peratus nak menang tu hahahaha. Macam mengundi juga, jangan lupa letak nama korang.

Contoh: Cerita ni best. Jalan cerita yang bagus. Pandai author-nim ni buat cerita. Dahlah author-nim ni cantik, cerita yang dia buat pun bukan main cantik (ni dah over puji dah ni hahaha) Tapi kalau boleh selitkan komedi banyak sikit. Jadi ada jugak scene yang lucu jadi penyeri cerita ni. (Ayuni)

p/s: Kalau ada yang copy & paste contoh komen tu, tak dikira eh. Biar komen ikhlas dari hati. Ceh, ayat. Hahaha

Jadi, selamat mengundi (Kalau nak menang, pergi promote cerita saya. eh tak! Saya gurau ja. Kalau promote sampai Presiden Obama pun tahu, tu tak dikira ya) Tapi... kalau takde yang nak mengundi atau beri komen (maklumlah pembaca ni kekadang suka biarkan saya krik krik sikit) saya delete part ni. Buat macam part ni tak wujud. Malu weyh bila nak buat event tapi takde sapa nak join. Mana nak letak muka? Hahahaha tapi saya harap ramai yang akan ikut mengundi dan beri komen. Harap-haraplah lebih dari 10 orang //make a wish//

Sekian dari saya,

Author-nim (AyuniShafiqah)

------------------------------------------------------------------------------

Undian dan komen akan bermula...






Sekarang.




[5 tahun kemudian...]

Undian dah ditutup. Dah cecah 4K and dah ada pemenang. Dia seorang je yg comment so confirm lah dia yg menang hahahaha. Thanks cik adik manis sbb sudi layan perangai mengada2 Author-nim ni. Takdelah terpaksa sesenyap delete part ni then buat tktau kan.

P/s: Kejap je nak cecah 4K haritu. Bukannya lepas 5 tahun baru cecah 4K ya. Hahahahah author-nim saja je tu ckp 5 tahun kemudian. Maklumlah happy sangat exam dah habis <3



*part ini telah disunting pada 24 Okt 2015*

12 Wolves and A Vampire [Malay Ver]Where stories live. Discover now