Oh no! Andwae! Tidak!~~
I'm so sorry! Mian! Saya minta maaf!
Dah nak masuk berapa bulan dah ni tapi Book 2 masih belum siap! Malunya saya :'(
Schedule harian saya dah semakin padat (macam artis pulak ada schedule XD) sejak saya masuk kolej... assignment menggunung, belajar dari pagi ke petang, kalau diikutkan nak rehat pun tak boleh lama-lama.
Bulan Mei ni saya ada PA (penilaian akhir - lebih kurang macam final exam) so memang kena belajar 24/7... akibatnya, Book 2 pun tertangguh.
Sebenarnya saya ada banyak idea nak curahkan dalam Book 2 tapi tak sempat nak tulis semuanya, idea tu dah melayang entah ke mana (takpe nanti saya kejar idea tu hehe XD)
Kalau nak siapkan Book 2 sekarang memang boleh tapi hasilnya kurang memuaskan. Sayanglah kalau pembaca tak berpuas hati dengan hasil karya saya, kan? (hasil karya, macam penyanyi... memang mengada betul saya ni haha)
Kalau korang ada idea untuk Book 2 tu and nak saya masukkan dalam Book 2, inbox je saya. Kalau idea tu bersesuaian dengan tema yang saya bawa, saya boleh masukkan. Jangan risau, saya akan mention nama korang nanti dalam Book 2 tu ;')
Anyway, korang ada tengok Exo Next Door (END) tak? OHMAIGADD!! //fangirling// haha, best gila cerita tu. END tu macam cerita fanfiction... Agaknya SM baca fanfiction kot sampai nak jadikan fanfiction tu sebagai drama. Fanfiction siapalah yang dorang guna tu, bertuah sangat.
Saya memang ada rancang nak buat fanfiction macam END ni tapi jalan cerita tak sama laa... Sekali tengok SM ada buat drama pasal END, niat saya nak buat cerita tu pun terbatal... Takut pembaca akan kata cerita saya ikut drama tu pulak hehe
Apapun, teruskan support EXO. Saranghaja! Call me baby~ Call me baby~ Hehe
love your life and life will love you back~
With love,
AyuniShafiqah <3