- Haide Melisa ! Trezeste-te odata !
- Gata mama, m-am trezit. Nu mai tipa atat la mine.
- In 5 minute sa fii jos la masa.
- Da mama.Ma uit la ceas, este 10:35. Profit de cele 5 minute de liniste ramase si imi asez perna perna pentru a-mi continua somnul. Dar nu trec decat 2 minute si simt cum patura este trasa de pe mine cu brutalitate si o ploaie de gheata imi este aruncata pe fata.
- Ce dra..
Ma intorc brusc si vad silueta tatalui meu care acum rade cu lacrimi, acesta stand cu un pahar in mana.
- Ma gandeam ca mama ta nu v-a avea efect asupra ta, asa ca m-am gandit sa rezolv asta personal in stilul meu.
- Da tata, foarte amuzant. Chiar era nevoie?
- Da. Spune el foarte hotarat neputand sa isi ascunda zambetul. Era prima oara cand il vad zambind asa dupa mult timp. Acum da-te jos din pat si te astept in bucatarie in 10 minute. Spuse el.M-am dat jos din pat si am trecut pe el schitand un zambet fortat, dandu-i de inteles ca sunt nervoasa. Am deschis usa de la baie si m-am dat drumu la apa. M-am dat jos pijamalele acestea fiind urmata de lenjeria mea formata dintr-o pereche de boxeri comozi. Am pasit cu grija in cabina de dus si am lasat picaturile de apa sa curga peste trupul meu pret de cateva minute. Am iesit din dus calcand cu grija ca sa nu alunec si am luat rapid un prosop pe care l-am infasurat pe corpul meu. M-am indreptat spre oglinda si am luat periuta de dinti pe care am aplicat pasta. Am frecat in toate partile apoi am luat cateva guri de apa pentru a-mi clati gura. Mi-am mai dat de cateva ori cu apa pe fata, am luat un prosop si mi-am sters cu grija fata in timp ce ma uitam in oglinda. Parul meu lung de culoare castanie este acum imbibat cu apa cazand ca o cascada pe spatele meu, iau uscatorul si incep sa il usuc in timp ce il periam cu grija. Dupa ce parul meu este uscat ies rapid din baie si ma indrept spre sifonier. Imi pun rapid o lenjerie de culoare negra pe mine formata dintr-un sutien cu dantela si o pereche de chiloti cu dantela. In privinta hainelor sunt indecisa. Ma uit insistent la sifonier si intr-un final scot o pereche de jeansi negri rupti, un maiou alb larg iar in picioare imi iau perechea preferata de bocanci. Ma imdrept din nou spre baia si imi bag placa in priza si o trec rapid prin parul meu si nu dureaza mult pentru ca acesta este deja destul de drept dar insuficient. In privinta machiajului nu imi fac griji, putin fond de ten, putin rimel si gata. Ma uit in oglinda multumita si ies din baie lundu-mi geanta si pornind pe scari spre bucatarie.
Astazi este prima zi de scoala din clasa a12a, un an greu presarat de o multime de emotii pentru examenele care aveau sa vina. Majoritatea elevilor isi fac griji ca il voi pica, insa eu nu, sunt destul de desteapta incat sa trec cu brio toate examenele cu o nota bunicica.- Ooo, dar uite cine s-a trezit! Spune tata cu o urma de amuzament.
- Da tata, probabil mai dormeam daca nu veneai tu sa ma trezesti ca pe o printesa.
- Doar nu vrei sa lipsesti chiar din prima zi de scoala, poti sa incepi sa faci asta macar din a doua.
- Ohhh, cu siguranta. Spun eu razand la urma mea.
- Acum aseaza-te la masa Melisa si hai sa mancam pana nu se face tarziu si treci peste promisiunea facuta adineauri.
- Ok.Ma asez la masa si mananc rapid omleta facuta de mama si imi beau paharul cu lapte.
- Melisa, astazi te duc eu la scoala, dar de maine te vei duce singura. Spuse tata.
- Pentru a face asta am nevoie si de o masina. Spun eu cu un ton raspicat.
- Am mai vorbit despre asta Malisa. O aud pe mama ca spune in timp ce spala vasele.
- Dar mama !
- Are dreptate Cristina. Melisa, te superi daca vii putin cu mine.Ma ridic de la masa si ma duc dupa tata care il vad ca iese din casa. Ma indrept cu el spre garaj si il vad ca apasa pe buton. Il vad cum asteapta cu nerabdare sa se deschida trapa. Abea cand trapa este complet trasa observ ceva ce m-a lasat efectiv cu gura cascata. O masina sport neagra exact cum imi doream. Ma duc mai aproape de ea si pot vedea firma acesteia. Este un Porsche. Ma intorc rapid spre tata si il intreb surprinsa.
- Tata, asta e a mea?
- Dap, toata numai a ta.
- Aaaaa... Alerg spre el si ii sar in brate. Multumesc, multumesc, multumesc!
- Ma gandeam ca aceasta masina ar arata perfect in parcarea noului tau apartament. Spuse tata.Acesta mi-a oferit cadou de majorat un apartament in centrul orasului. Micut dar destul de incapator pentru mine cand voi pleca la facultate.
-Doamne tata, nu stiu cum sa iti multumesc! Cand pot sa o conduc? Intreb eu indreptandu-ma spre masina.
- Aici voiam sa ajung ! Astazi trebuie sa rezolv ultimile probleme la acte si de maine este toata a ta.
- Bine. Iti multumeac mult tata. Spun ducandu-ma sa il pup.
- Doar esti fata mea. Zice el.
- Mereu.Ne indreptam amandoi inapoi spre casa pentru a-mi lua geanta si geaca de piele si a porni din noi spre garaj. Trecem pe langa superba mea noua masina si ne indreptam spre cea a tatalui meu. Ma sui in partea dreapata si pornim spre liceul meu de care nu pot spune ca mi-a fost dor.
- Am ajuns ! Spune tatal meu trezindu-ma din sirul de ganduri.
- Dap.
- Pai bafta.
- Multumesc tata. Spun coborand cu grija din masina. Pa.
- Pa Melisa.
CITEȘTI
Dark Obsession
Teen FictionO viata simpla, modesta si lipsita de griji. Cu o familie care o iubeste si un statut social inalt. Eleva de nota 10 si preferta tuturor. Dar lucrurile nu vor ramane asa.. totul avea sa ia o intorsatura dramatica atunci cand Melisa il intalneste pe...