Cobor din masina si ma indrept rapid spre intrarea in liceu cand dintr-o data simt doua brate puternice care ma inconjoara si o resporatie calda care se izbeste de urechea mea.
- Ti-a fost dor de mine ? Sopteste acesta in urechea mea.
Ma intorc si recunosc cei doi ochi albastri care acum se uita la mine asteptand sa spun ceva.
- Da. Normal ca mi-a fost dor de tine. Spun eu usor schitand apoi un zambet relativ fortat. Tie ti-a fost dor de mine? Il intreb eu.
- Normal ca mi-a fost dor de tine puiu. De tine si de corpul tau din care abea astept sa musc!Ma apropi de el si il sarut scurt si sec apoi ma scuz spunand ca am nevoie la toaleta numai pentru a scapa de el. Arghh.. Nu stiu ce a fost in mintea mea cand m-am pus cu baiatul asta la majoratul unuia dintre colegi. Clar bautura era de vina si restul substantelor care ma faceau sa imi pierd mintile.
In drumul meu spre intrarea liceului vad un grup de fete barfind apoi ma indrept spre ele cu pasi rapizi.
- Melisa !!! Tipa una dintre ele la mine si ma lua in brate.
- Da Georgia, si mie mi-a fost dor de tine. Nu ne-am vazut de numai de 5 zile. Spun eu razand. Georgia este cea mai buna prietena a mea si singura prietena in care am incredere. Restul sunt doar asa. Buna fetelor ! Spun eu din nou uitandu-ma la restul fetelor.
- Buna Melisa ! Spune Alis, venind spre mine si sarutandu-ma usor pe obraz. Este cea mai nesuferita din tot grupul. Parul ei rosu ca focul si foarte scurt i se potriveste perfect temperamentului ei. Singurul lucru la ea pe care sunt invidioasa sunt ochii de un verde smarald. Al meu este mult mai spalacit si cu mici nuante de maro , in schimb al ei este un verde perfect si foarte intens.
- Buna ! Spun si eu intr-un final.Le salut si pe restul fetelor apoi sunt trasa mai aproapre de catre Georgia.
- Melisa, ai auzit de noul coleg ? Ma intreaba ea entuziasmata.
- Nou coleg? Intreb eu.
- Da! Am auzit ca s-a mutat dintr-un orasel mic din sud. Multe fete zic ca e super frumos. Pacat ca tu esti cu Mark, atunci ramane numai al meu. Apropo, te-ai vazut cu Mark ? Ma intreaba ea.
- Din pacate da, vreau sa scap de el Georgia. Ma ajuti? O intreb in timp ce ma uit la ea cu o fata de catelus.
- Fato, te-ai bagat singura in asta.
- Stiu Georgia, dar eram si eu aproapre inconstienta. Poate daca erai acolo nu se mai intampla nimic.
- Offf.. Bine.
- Multumesc Georgi ! Si o pup.
- Mdea. Si ma pupa si ea. Acum hai la ore urato !Ma indrept spre clasa alaturi de prietena mea si dintr-o data sunt lovita de un baiat care pare ca a facut-o intontionat. Acesta trece pe langa mine si intra in clasa fara sa imi spuna nimic. Il urmez si intru in clasa in care obisnuiesc sa intru de mai bine de trei ani si ma intorc spre el plina de nervi.
- Tu nu stii sa iti ceri scuze ? Unde iti este educatia, sau nici macar nu ai asa ceva ? Tip eu la el.
- Uhh, scuze. Nu am stiu ca dau peste asa o ingamfata, poate asa nu mai dadeam. Spune el nervos. Defapt data viitoare cred ca o sa intru mai tare in tine papusa.
- Data viitoare o sa... Dar sunt intrerupta din injuriile mele de catre profesoara care deja intrase in clasa. Ma abtin de data asta dar o sa am eu grija de colegutul nostru.E prima zi de scoala dar suntem stransi in clase pentru a primi cartile si orarul.
- Dragii mei, anul acesta vom avea un coleg nou. Draga te rog sa te prezinti singur. Spune aceasta pe un ton calm dar rece. Nici ea nu cred ca ne suporta, asa cum nici noi nu o suportam pe ea. Atentia imi este atrasa de catre nesuferitul care acum este in picioare.
- Numele meu este Andrew Roberts si vin dintr-un oras mic cu o denumire pe care nici nu ma voi chinui sa o pronunt.
Huh. Si zice de mine ca sunt ingamfata.
- Ne pare bine domnule Roberts.Ora este aproape pe sfarsite si eu ma tot uit spre baiatul care se pare ca nu isi mai lua ochii de pe mine. Dupa ce aud clopotelul ma ridic usor din banca si ma indrept spre usa cand dintr-o data mana mea este trasa intr-o stransoare puternica. Ma intorc brusc si ma izbesc de un corp cald si masiv. Imi ridic privirea si ochii mei zaresc o privire mult mai blanda decat cea pe care am vazut-o nu cu mult timp in urma care emana numai furie. Doi ochi negri la fel ca cea mai intunecata noapte sunt acum atintiti spre ai mei.
CITEȘTI
Dark Obsession
Teen FictionO viata simpla, modesta si lipsita de griji. Cu o familie care o iubeste si un statut social inalt. Eleva de nota 10 si preferta tuturor. Dar lucrurile nu vor ramane asa.. totul avea sa ia o intorsatura dramatica atunci cand Melisa il intalneste pe...