Nisam mogla vjerovati da me Luke poljubio...Osjećala sam se kao u sedmom nebu...Luke se odmaknuo od mene...
Luke:"Oprosti Lea,nisam to trebao napraviti...Mislim ti mene gledas kao svog najboljeg prijatelja iz djetinjstva i ništa više...ali kad sam već ovo napravio mogu ti i reći sve...Od samog početka te volim i nikad nisam prestao...Sviđaš mi se...i to jakoo.Ali znam da ti mene njikad nećeš gledati onako kako ja gledam tebe.Jer ipak...
Prekinula sam ga poljupcem...
Lea:"I ti se meni sviđaš...Nemaš pojma koliko...
Luke se nasmijao.I taj njegov osmijeh me podsjetio na to zašto ga volim.Ali onda mi je došlo u glavu...On odlazi...Na turneju..Gdje ga čekaju tisuće i tisuće preljepih djevojaka kojevrište njegovo ime u publici.Što ako pronađe nekoga boljeg od mene...Neku ljepšu djevojku...Luke je primjetio da razmišljam o nečemu.
Luke:"O čemu razmišljaš?"
Lea:"Ma ništa važno."
Luke:"Imam još samu jednu stvar za pitati?"
Lea:"Reci?"
Luke:"Hoćeš li biti moja cura?"
Lea:"NARAVNO!!!"
Zagarlila sam ga i poljubila.
Luke:"Znam da će biti teško sad kad ja odem na turneju ali znam da mi to možemo uspjeti..."
Lea:"I ja vjerujem da mi to možemo."
Luke:"Hajde krenimo kući."
Lea:"Oke."
Na putu do kuće sreli smo Žanet i Thea kako sjede na klupici.
Lea:"Ej seko."
Žanet:"EJ Lea upravo sam mislila krenut prema kući mogu s vama?"
Luke:"Naravno."
Žanet:"Oke.Bok Theo"
Theo:"Bok vidimo se."
Krenuli smo prema kući.Dok smo šetali Luke je stavio svoju ruku preko moga ramena.Žanet me samo čudno pogledala a ja sam se smiješila kao budala...Nisam mogla vjerovati da ga konačno mogu zvati svojim...Kad smo došli do naše kuće Luke me poljubio i otišao...
Žanet:"WOW šta je to bilo? Jeste vi zajedno il tak neš?"
Lea:"Da"
Žanet:"OMG OMG OMG!!!Brzo ulazi u kuću da mi sve ispričaš!"
Ušle smo u kuću i Nikolina je sjedila na kauču i gledala TV.Žanet je skočila na nju i počela vikati OMG OMG OMG.
Nikolina:"Dobro dijete drago što je tebi?"
Žanet:"Lea i Luke su zajednoooo."
Nikolina:"OMG STVARNOO?"
Žanet:"DAA"
Lea:"Ali nemojte nikome ništa govoriti.Ne zaboravite da je on sad slavan i ne želim da ništa izađe u javnost."
Žanet:"Oke.Ali i dalje nmg vjerovat."
Lea:"Ni ja haha."
Te noći sam imala noćnu moru...Bila sam sama u nekoj mračnoj sobi.Odjednom me nešto dotaklo i ja sam počela vrištati.Čula sam kako netko govori:"Tiho to sam samo ja."Bio je to Luke.Svjetlo se upalilo i ja sam ga brzo zagrlila.Odjednom su u sobu ušli neki ljudi u crnom.Luke je stao ispred mene i rekao da se ne bojim.Odjednom sam čula pucnjeve i probudila sam se vrišteći.Žanet i Nikolina su brzo ušle u moju sobu i pokušale me smiriti.Žanet je izašla iz sobe i nakon 10 min se vratila u sobu s Lukeom.Brzo je došao do mene i zagrlio me a ja sam počela još više plakati.
Luke:"Smiri se...hajde ja sam sad tu...Neće ti ništa biti..."
Lea:"Bilo je grozno...Bili su neki ljudi u crnom i onda..." Govorila sam plaćući...
Luke:"Bio je to samo san...Nije stvarno.Vidiš da sam još tu...I nigdje ne idem."
Nakon nekog vremena sam opet zasplala i nisam više imala noćne more...Ali nisam znala da će noćna mora početi kad se probudim...
Evo još jedan dio...Nadam se da vam se sviđa...Nisam dugo mogla pisat zbog škole i svega,ali sad kad je ljeto ću više pisat :)
YOU ARE READING
Do you remember me?
FanfictionPriča o tome kako je Lea pronašla svog starog prijatelja Luke-a kojeg nije vidjela 10 godina.On je postao slavan,postao je pjevač u bendu.Nakon što Lea čuje njihovu pjesmu na radiju i sazna da je on u bendu počet će razdoblje njezinog života kojeg n...