Sljedeće jutro me probudila Žanet...
Žanet:"Diži se Lea već je podne,sad će mama i tata doći."
Ja:"A evo još samo 5 minuta."
Žanet:"Ma nema 5 minuta diži se odmah."
Lea:"Evo,evo."Ustala sam se i spustila dolje do kuhinje.Nakon nekih 10 minuta došli su mama i tata.
Mama:"Za 13 dana nam teta dolazi u posjet.Doći će i Nikolina s njom."
Nikolina je bila moja sestrična koja je živjela u Hrvatskoj.I ja sam živjela tamo nekih godinu dana.A kad je moja mama saznala da će dobiti drugo dijete odlučili smo se preseliti u London.Tražili su stan i dva mjeseca prije sestrinog rođenja preselilo smo se.Bila sam presretna što će Nikolina doći.Bila je mojih godina i voljela sam se družiti s njom.Dolazili su svake godine za ljeto.Moje razmišljanje prekinuo je moj mobitel koji je zazvonio.Bila je to Lejla...
Lejla:"Lea jel možeš doći do mene?"
Ja:"Mogu nakon ručka ok?"
Lejla:"Okej."
Ja:"A zašto?"
Lejla:"Trebamo razgovarati."
Ja:"Oke onda vidimo se by."
Lejla:"By."pomislila sam kako se želi pomiriti i kako joj je žao što je bila onakva.
Mama:"Hajde Lea ručak je."
Ja:"Oke."Nakon ručka sam otišla gore u svoju sobu obukla se i otišla kod Lejle.Došla sam pred njenu kuću i pozvonila.Otvorila mi je Lejla...
Ja:"Ej."
Lejla:"Bok,ajde uđi da razgovramo."
Ja:"O čemu želiš razgovarati?"
Lejla:"Pa mislila sam...da...ovoga..."
Ja:"Što je Lejla."
Lejla:"Mislim da se nebi trebale družiti neko vrijeme."
Ja:"Što zašto?"
Lejla:"Pa možda zato što si me napustila zbog onog idota.Jednostavno si se prestala družiti sa mnom."
Ja:"Pa rekla sam ti da ću te upoznat s njima."
Lejla:"Neću se upoznat s njima...nije stvar u tome."
Ja:"Nego?"
Lejla:"Hoću se družiti s tobom kao prije..da idemo na kavu i pričamo."
Ja:"Pa možemo se družiti."
Lejla:"Ali neće nikad biti kao prije.Sad se on vratio u tvoj život i čini mi se da ti je važniji od mene."
Ja:"To nije istina...Vi ste mi jednako dragi."
Lejla:"Kad bi barem mogla vjerovati u to.Molim te idi sad ostavi me samu."
Ja:"Dobro idem.Nadam se da ćeš se jednom predomisliti."Izašla sam.Na putu do kuće sam se rasplakala.Otišla sam se prošetati parkom da se malo smirim.Srela sam Žanet i njezinog dečka Thea.
Žanet:"Ej seka..Što je bilo zašto plačeš?"
Ja:"Posvađala sam se s Lejlom."
Žanet:"Žao mi je."
Theo:"Ako hoćeš možeš otići s nama poslije do kina da se malo oraspoložiš?"
Ja:"Ma ne idite vi samo.Ja ću otići doma."
Žanet:"Dobro aj by."
Ja:"By."
Theo:"Bok."Sjela sam na klupicu.U sljedećem trenutku zazvonio mi je mobitel.Zvala me mama.
Mama:"Ej Lea gdje si ti?"
Ja:"Tu u parku zašto?"
Mama:"Pa Luke je tu u kući i traži te.Rekla sam mu da ću te nazvati da vidim gdje si."
Ja:"Aha okej evo me odmah."
Mama:"Bok."Krenula sam kući.Stigla sam za nekih 5 min.Ušla sam u kuću i otišla u dnevnu sobu gdje su mama i Luke sjedili na kauču i moja mam mu je pokazivala moje i njegove slika kad smo bili mali.
Ja:"Mama što ga zamaraš tim slikama...
Mama:"Ma ne zamaram ga jel tako Luke?"
Luke:"Tako je haha."
Mama:"A vidi ovu ta mi je najdraža.To je bilo za novu godinu kad ste imali 4 godine.Tada ste bili dečko i cura.Vidi tu ste se poljubili."
Ja:"MAMA.."
Luke:"Hahah."
Ja:"Ajmo Luke mislim da me mama dovoljno osramotila za jedan dan."
Luke:"Hajde idemo.Doviđenja."Odlučili smo otići do njihove kuće jer je opet bila prazna.Dečki i njihove cure su opet negdje izašli.
Ja:"Oni svaki dan idu negdje a zašto ti nikad je ideš s njima?"
Luke:"Pa osjećam se glupo haha.Oni su svi sa svojim curama samo ja stojim sa strane i dosađujem se haha."
Ja:"Znam taj osjećaj haha."Uskoro smo stigli do kuće.
Ja:"I što ćemo dns raditi?"
Luke:"Sve osim toga da opet radimo kolače haha."
Ja:"Ne spominji mi kolače haha."
Luke:"Voliš karaoke?"
Ja:"Naravno,ali nemoj mi se smijat kako pjevam ok?"
Luke:"Obećajem neću."Dok je Luke upali karaoke došli su svi ostali i odlučili nam se pridružiti.Odlučili smo pjevati u parovima.Svi su pjevali tako dobro.Istina...Išla sam u umjetničku školu ali ikad nisam pjevala pred više od 2-3 ljudi.Došao je red na mene i Luke-a.Odabrali smo njihovu pjesmu Kiss me kiss me ta mi je bila najdraža.Začudila sam kad sam shvatila koliko dobro zvučimo zajedno.Kad je pjesma završila svi su počeli govoriti kako super pjevam i da bi se trebala prijaviti na X-factor koji će se uskoro održati u Londonu.
Mina:"Ali Lea stvarno bi se trebala prijaviti pa odlično pjevaš."
Ja:"Ma mogu pjevat i najbolje na svijetu ali neću se prijaviti."
Luke:"Zašto?"
Ja:"Sram me je haha.Imala bih veliku tremu i na kraju se nebi usudila ni usta otvoriti i osramotila bi se haha."
Calum:"Pa svi imaju tremu,ali s vremenom se navikneš."
Ashton:"Istina."
Ja:"Ma nezz.Neću nisam ja za to a osim toga nemogu ići na X-factor kad sad imamo natjecanje u plesu."
Lucija:"A kad će završiti to natjecanje?"
Ja:"Pa finale je 1.8."
Lucija 2:"A X-factor počinje 10.8 tako da možeš se prijaviti."
Ja:"Ma nebih haha."U tom mi je trenutku mama poslala poruku na mobitel.
Mama: " Ja i tata ćemo dns morati otići izvan grada pa ćemo morati prespavati u nekom hotelu.Žanet će prespavati kod prijateljice tako da si ti sama doma.Nadam se da se nećeš bojati biti sama jer ipak danas zovu oluju.Pusa,mama..."
Ja:"Ma super.."
Luke:"Što je bilo?"
Ja:"Ma danas sam sama doma a biti će oluja."
Luke:"Pa možeš tu prespavati."
Ja:"Pa to je super ideja ali ne vjerujem da će mi mama dopustiti."
Luke:"Ja ću ti riješiti daj mi svoj mobitel tren."Luke je zvao moju mamu.Kad se javila otišao je u kuhinji i došao nakon 2-3 minute.
Luke:"Riješeno,smiješ prespavat tu."
Ja:"Kako si uspio nagovoriti moju mamu?"
Luke:"Rekao sam joj da ako ti dopusti da ostaneš jedan dan ću doći kod vas i s njom gledati slike kad smo biti mali."
Ja:"Hahaha.Ali prvo moram otići kući po stvari."
Ashton:"Kako sam ja tu najstariji i jedini imam vozačku ja ću te odvesti."
Ja:"Tnx Ash."Baš kad smo krenuli da ćemo izaći iz kuće počela je padati jaka kiša i počelo je grmiti.
Mina:"Mislim da je bolje da ne idete vani.Vani pada jako kiša i puše vjetar izgledao kao smak svijeta."
Lucija:"Da istina bolje bi bilo da ne idete nigdje."
Ja:"A u ćemu ću ja spavat onda."
Mina:"Ja bi ti dala ali imam samo jednu piđamu sve druge su mi u Australiji."
Luke:"Ali zato sam ja tu.Moja majca ti je kao spavaćica pa ću ti ja posuditi majcu."
Ja:"Oke."
Calum:"Čini mi da Lea nema ništa protiv toga haha."Svi su otišli spavati samo smo ja i Luke ostali u dnevnoj sobi jer nam se nije spavalo.Gledali smo kroz prozor i pričali nešto.
Ja:"Vani stavrno izgleda kao da će smak svijeta."
Luke:"Da."Odjednom je jako zagrmilo.Prekrila sam uši i zatvorila oči.
Luke:"Što se bojiš grmljavine?"
Samo sam klimnula glavom.
Luke:"Ajoj haha to je tako slatko.Ne brini ja sam tu s tobom."
Luke me zaglio i rekao da je sve uredu.Odmalena se bojim grmljavine.Neznam zašto.Kad je opet zagrmilo zagrlila sam Luke-a još jače.Sjeldili smo na kauču i svaki put kad bi sijevnulo cijela soba bi se osvijetlila.
Luke:"Neznam kako ćeš ti preživjati noć sama u sobi."
Ja:"Neznam ni ja."
Luke:"Možeš spavati kod mene ako će ti biti lakše."
Ja:"Oke to je dobra ideja."Sjedili smo tako na kauču do 3 ujutro i onda smo otišli spavati.Nisam mogla zaspati jer me bilo užasno strah.
Ja:"Luke jesi budan?"
Luke:"Jesam zašto?"
Ja:"Nemogu spavati previše ne strah."
Luke:"Neće ti ništa biti vjeruj mi."Uhvatio me za ruku i tako smo zaspali....Spavali bismo do podne da nas oko 10 sati nije probudi Calum i rekao da svi zajedno idemo u kupovinu.Luke je rekao da mi ne idemo jer nam se još spava ja sam se složila s tim.Svi su otišli a mi smo nastavili spavati dok mi nije došla poruka na mobitel...
Ovo je još jedan dio.Nadam se da vam se sviđa.Komentirajte što mislite :)
YOU ARE READING
Do you remember me?
FanfictionPriča o tome kako je Lea pronašla svog starog prijatelja Luke-a kojeg nije vidjela 10 godina.On je postao slavan,postao je pjevač u bendu.Nakon što Lea čuje njihovu pjesmu na radiju i sazna da je on u bendu počet će razdoblje njezinog života kojeg n...