Sabah Ecenaz'ın bugün ki planlarıyla uyandım.
-Hadi kalk gidiyoruz. Demirle buluşucaz sende benle geliyosun yoksa annem yollamaz biliyorsun.+Offff ben o çocuğa guvenmiyorum konuşma tarzı bile hoş değil üstelik internetten tanıştığın birine 3 günde nasıl güveniyorsun?
-Uzatma kumsal ben gidiyorum biricik kuzenini o çocukla yalnız bırakmak istemezsin heralde
+Bi gün senin yüzünden başımıza kötü şeyler gelcek ama offf tamam hazırlanıyorum çık.
Ecenaz her hafta başka bir çocukla buluşur genelde hiçbirini gözüm tutmaz. Demirlede 3 gün önce konuşmaya başlamışlardı anlatıyordu.. Hazırlandım beni halama söylediği yalanlara dahil etti ve çıktık.. Ecenazla aynı yaşta olmamıza rağmen benim ondan mantıken daha büyük olmam bizim için daha iyi oluyor. Çünkü Ecenaz mantıklı dusunmez düşünemez.
Bir cafeye geldik ve 2 çocuk bize doğru geldi el sıkıştılar yanaklardan öptüler ben geri çekildim pek hoşuma gitmez. Ecenaz Demir ve yanındaki o çocuk Çağlar konuşurken aksam biseyler icelim dendi, Ecenaz benide konuya dahil etmeye çalıştı ne kadar yok sağolun desemde dahil olmuştum bile. Zaten Ecenazı pek öyle yerlere tek başına göndermem.
Çağlar hep bana baktı yemek boyunca ve gerçekten çok rahatsız edici bakışları vardı. Bi an once kalkıp gitmek istediğimi söyledim. Ecenaz sonunda ..
-Neyse canım bizde zaten akşam için hazirlanalim dedi.
Demir ve Çağlar bizi evden alacaklarını söyledi. İtiraz ettim ve atar yaptım. Çağlar'ın
-Tamam şampiyon sakin ol. Demesiyle Ecenazı kolundan tuttum ve hadi dedim.
Yolda giderken Ecenaz'a baya söylendim.. sustu ,zaten ben sinirliyken onun susmasi beni dahada sinirlendirir. Akşam halama parti olduğunu ve oraya gidecegimizi söyledim Ecenaz da ekledi..
"Tuğçeninnn"
-Evet öyle halacım dedim ve yukarı çıktım. Demirinde Çağlar'ın da niyetleri kötü olabilir diye çantama 2 tane Çakı koydum. Siyah pantolon ve sıfır kollu pembe fosforlu bir bluz giydim. Günlük. Ecenaz ise Kırmızı kısa mini bir elbise giydi. Aramızdaki farklar belli oluyordu ama o benim kardeşim ve onu yalnız bırakmam bırakamam.
Ecenaz'ın kızım bu tip ne ya faslı bitince arabaya bindik ve bi cluba gittik. Daha önce Ecenaz sayesinde çoğu asla adım atmayacagim yerlere gitmiştim ama bu bir ilkti. İçeri girdik yogun bir gürültü ve birbirlerine sırnaşan çokça insan Ecenaz Demir'in yanına gitti dans ediyorlardı ne kadar rahatsız da olsam. Çağlar yanıma geldi..Sarhoştu.
-Ne içersin?
+Su
-Ama o çok saf gerçi sende öylesin.
+Defol git başımdan!!!!
Yaklaşmaya başlayınca çantamdan Çakıyı çıkarttım. Ecenaza doğru baktığımda Sarhoştu ve Demirle yakınlaştığını gördüm. Hemen tuttum kolundan
-Hemen gidiyoruz burdan
diyip sürükledim O sirada Çağlar benim kolumdan tuttu. Ve bırakmadı o an gözüm dönmüş gibiydi Çakıyı saplayacaktım ki bir çocuk geldi ve Çağlar'a yumruk attı. Demir zaten kendi alemindeydi.. Yumruk atan çocuk yeşil gözlü kumral saçlı uzun boylu bir çocuktu. Benim gibi isteksiz gelmişti sanki oraya. Ecenaz arabaya koştu bende öyle.
Arkadan o yumruk atan çocuk geldi.
-İyimisin sen?
+Evet hersey için teşekkürler.
-Adım Toprak.
+Gitmeliyim. Dedim ve arabayi ben kullandım.
Ecenaz'a bir daha o çocukla konusmayacaksin asla dedim ve bağırdıkça bagirdim.
Ve bana
Sen ne anlarsın ki be çocuk bişey yapmadı defol git hayatımdan dedi.
Sarhoştu belkide bunları istem dışıda söylese. Canım acımıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONGÜNEŞİM
RandomHayatına daha önce kimse girmemiş Kumsal'ın hikayesi. Boktan Günlerden sonra SONGÜNEŞİM. -Her karanlığın bir güneşi vardır-