İn Time - Zamana Karşı

758 19 6
                                    

Heyyo geri döndüm millet hem de yeni bi kitapla vuhu yaz için harika filmler hepsini tek tek buldum araştırdım en iyi , uyan yoruma kendimde birşeyler ekleyerek özellikleriyle beraber sizlere getirdim . İnşallah beğenirsiniz . Sizleri seviyore <3

Tür: Suç, Gerilim, Bilim-Kurgu
Süre: 109 Dakika
Gösterim Tarihi 28 Ekim 2011

Konusu:

Gelecekte, 25 yaşına gelenlerin büyüme geni durduruluyor, vücut artık yaşlanmıyor. 25 yaşına gelen herkesin kolunda bir yıllık süre başlatılıyor ve zamanla azalıyor, süre bittiğinde kişi ölüyor. İnsanlar ölmemek için fabrikalarda çalışıyor ve çalıştıklarının karşılığında zaman kazanıyorlar. Bu sayede sürekli çalışan kişiler ölmeden yüzyıllarca yaşayabilme imkanına sahip oluyor. Para yerine artık zaman var, herşey zamanla ölçülür oluyor. Örneğin kahve 4 dakika. Zaman aktarımı ise iki şekilde oluyor. 1- Küçük bir alet vasıtasıyla 2- Bileklerden tutarak (kimin bileği üsteyse zamanı o alıyor). Hal böyle olunca zaman hırsızları da ortaya çıkıyor. Zenginler sonsuza dek yaşayabilirken, fabrikalarında çalışanlar günü yettiğince yaşıyor. Bu iki sınıf arasında fiziksel bir ayrım da var. Varlıklı insanların olduğu alana geçiş yapabilmek için 1 yıl gibi bir zamanı feda etmek zorundalar.

Varlıklı bir insan olan Henry Hamilton fakir bir bölgede bara gider ve 105 yıldır yaşadığını, artık hiçbir şeyin kendisine zevk vermediğinden bahsedip herkese içki ısmarlar. Durumu öğrenen zaman hırsızları, Henry Hamilton'ın kolundaki 116 yıllık zamanı çalmak ister. Bu sırada barda olan fakir fabrika işçisi Will Salas (Justin Timberlake) bu zengin adamın öldürülmesine mani olur.Salas uyurken, Henry Hamilton 116 yılı ona transfer edip son saniyelerini geçirmek yakınlardaki bir üzere köprünün üzerine çıkar. Uyandığında 116 yılı olduğunu gören Salas köprüye doğru koşarak gider.

Film böyle başlıyor, kapitalist sisteme yönelik sağlam eleştiriler içeriyor. Konusunun farklı oluşu bu filmi çekici yapan detayların başında geliyor.  Birkaç mantık hatası dışında başarılı bir film.

✔️Yabancı Filmler ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin