Tür:Bilim kurgu
Süre:162 dk.
Gösterim Tarihi : 10 Aralık 2009Gök insanları (yani biz) başka bir gezegende çok kıymetli bir enerji kaynağı buluyorlar fakat bu gezegende doğası ile uyum içinde ve barış içinde yaşayan na vi denen insansı yaratıklar var ve bu enerji kaynağı onların doğasının en kutsal mekanları ruh ağacının dibinde.
Vahşi acımasız ve gelişmiş silahlara sahip gök insanları (yani biz) bu ağacı ve çevresini yerlebir edip bu enerji kaynağını çıkarmak istiyorlar bunun içinde gelişmiş teknolojileri ile na vi leri klonlayıp normal insan beyni ile etkileşime sokup ruhu insan bedeni na vi avatarlar üretiyorlar.
Avatar olacak insan tabut gibi bir şeyin içine girip emar gibi bir makinenin içerisine sokuluyor ve orada uymaya başlıyor insan uyuduğu an avatari ile gözünü açıyor. Ve bir na vi olarak uyanıyor.
Filmin kahramanı jake sully de bu avatarlardan biri.
Daha önceki görevlerinde yürüme fonksiyonunu kaybeden gazi jake e verilen görev na vi lerin arasına karışıp onların güvenini kazanmak ve onlara vakti gelince bölgeyi terketmeleri gerektiğini söylemek.
Fakat farklı birşey oluyor
Tekerlekli sandalyeye mahkum Jake avatari ile koşup atlayabildiği bu farklı dünyaya ve bir na vi ye aşık oluyor.Gerçek dünya ve avatarı arasında kalan jake sully sonunda avatar olarak bu doğayı ve bu barışcıl yaratıkları korumayı ve kurtarmayı seçiyor.
Fakat bu pekte kolay değil çünkü onun asker bir gök insanı olduğunu öğrenen na vi ler ve na vi sevgilisi neytiri nin güvenini tekrar kazanması gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️Yabancı Filmler ✔️
RandomHey geri döndüm ! Size süper müper filmler buldum . Hadi gelin !