Tür: Aksiyon , Bilim Kurgu , Gerilim , Macera
Süre:119 dk
Gösterim Tarihi :20 Mart 2015Kuralsız filminde bizlerin Uyumsuz filmi ile tanıdığı oyuncular ve kurgunun üzerinden aynı şekilde devam edilmiştir. Bu film şuanda sinemalarda gösterimde olup kısa sürede sinema çekimi ve ilerleyen aşamalarda da kaliteli görüntüler şekilden sitemizde eklenecektir. Şimdi film hakkında verilmesi gereken birkaç bilgiyi verip sizleri meraklandıralım. Bilindiği üzere ilk film toplumun beş farklı guruplara bölündüğü gelecekte sıra dışı bir toplulukta geçmektedir. Bunlar fedakarlar, adiller, cesurlar, bilgeler gibi toplamda beş farklı gurup olarak kurulmuşlardır.
Her gurup kendi içerisinde belirlenen kurallarla ve belirtilen görevlere göre yaşamaktadır. Bu yüzden de toplumsal düzen çok daha kolay sağlanabilmektedir. Ancak bu düzenin kısa sürede bozulacağını herkes bilmektedir. Bu bozulma toplumun kontrolünü ele geçirmek isteyen bilge sınıfı tarafından olacaktır. Bu devrimi önlemek ve birçok hayatı kurtarmak isteyen Tris ve erkek arkadaşı toplumda uyumsuz diye nitelendirilen bir konumdadır. Yani hiçbir gurubu kabul etmemekte ve hepsinden biraz kendi içerilerinde bulundurmaktadır. İşte bu yüzden iki farklı genç artık binlerce hayatı kurtaracaktır.
Seride ikinci filme gelindiğinde ise düşmanlar aynıdır ancak yapılacaklar ve savaşa katılanlar az da olsa farklılık gösterir. Bu film ilkinin devamında toplumda meydana gelen bozulma ve değişimleri ele alacaktır. Bakalım durdurulan devrimin toplum üzerinde ne gibi bir etkisi olacaktır. Kuralsız filmini bu başlık altında altyazılı bir şekilde izleyebileceğinizi de hatırlatalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔️Yabancı Filmler ✔️
RandomHey geri döndüm ! Size süper müper filmler buldum . Hadi gelin !