Part 9

23 0 0
                                    

Seděli jsme s Tylerem a bavili se jak za stara. Tohle mi chybělo. Ty skvělí konverzace, důvtip všechno. Pak už přišli další Simon, Ben, Jack, Logan, Sai a za nim Sam s Annie. Byla tak překrásná. Oříškově hnědé vlasy měla seplé do copu, který měla přehozený na bok. Černé džíny ji zeštíhlili už tak hubený nohy a všechno doplnila delším krémovým svetrem. Nemohl jsem z ni spustit oči. Sedla si na polorozpadlou sedačku a zapalovala cigaretu. Vypadala, jako anděl. I když se ji ta cigareta k tomu nehodila. Sai si mě vzal bokem, že chce něco projednat.

"Víš Leine, ta akce s Annie mě dala docela důvod ti odpustit a znovu ti začít věřit. Nebudu ti věřit jen tak, ale vím že ti záleží na stejném kusu pokladu jako mě. Přidej se zpět k nám. Pokud ovšem před námi netajíš nic." Všechno jsem střebával. Vrátit se zpět k gangu? Je to lakavé ale tak nereálné. Mě nikdy nenechaj paparazii a tim zavedu gang do potíží. "Saii já nemůžu. Díky te posrané slávě jsem denně pronásledován fotografy a ja vas nechci dostat do problémů." Sklopil jsem hlavu a čekal co se stane. Ucítil jsem stisk na rameni. "Netrap se tim brácho. Od toho je přece gang." Tohle mě utvrdilo a já zůstal. Jsme jedna velká obnovená rodina.

***

Uběhlo několik měsíců od mého vstupu do gangu. Opustil jsem svět slavných. Rozpustil kapelu. Vzal si peníze a přestěhoval se z Las Vegas do městečka Wine. Vybavil si dům. Dal jsem si záležet na každý doplněk a každý kout. S Annie jsem trávil veškerý svůj čas a s gangem. Kluci se ke mně začali chovat tak jak předtím a já se v životě necítil šťatněji. Začínal jsem se bát jedné věci. U vlkodlaků se v určité fázy objevují jedinečné schopnosti, které když neovládneme mohou se stát smrtelnými. Horší na tom je, že se to pomalu projevuje u Saie. Chová se stále divněji a divněji. Dokonce i k Annie. Budu s nim muset promluvit.

"Saii půjdem si zaběhat?" Kývl. Věděl co to znamená. Oba jsme za rohem nechali sva těla převtělit do vlčího. Oba jsme vystřelili směrem k Brownovu pánství. Předtím jsme vždycky zahli do leva a tam bylo zvláštní místo těžko popsatelný. Vypadalo to jako plac obklopený lomenými obloukami s malbami. Legenda říká, že se tam zrodilo vlčí proroctví. Třeba tam najdeme odpověď.

Brownovo panství skrývá miliony tajemství. Tajemník Arthur Christopher Brown byl vědec v oblasti DNA. Zkoumal virusy a různé genetiky u lidí. Zvlášť ho udivovali vlkodlaci. V pánství proběhlo mnoho zakázaných experimentů. A mnoho dalších věcí o kterých se nemluví. Jediný, co bylo neznámé byla smrt pana Browna. Nikdy se neobjasnila. A jeho tělo se nikdy nenašlo. Od te doby nikdo na Brownovo pánství nikdo nevkročil. A já si chci objasnit genetiku vlkodlaků a tam odpověď bude. Zastavil jsem se před bránami a nasál vzduch. Udeřilo mi hned několik pachů. "Saii měníme místo. Dneska se dozvíme něco o vlcích." Podíval se a zlaté duhovky se mu zaleskly. Souhlas to byl jasný.


The Spades (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat