Merhaba ben Alison annem babam ve ben mutlu bir hayatımız vardı.Bugüne dek.Bugün herşey değişti hayatim karakterim ve kisiligim...
Bugün hayata yeniden basliyorum herşeyi siliyorum.İstiyorum; silmeyi,başlamayı...
Yine her zaman ki gibi içimden lanet ederek uyaniyorum.Yine o lanet olasi okula gidecektim.Okulda çok popüler olmayan birisiyim ve de popüler olmak istemiyorum Çünkü popülerler...
Saat 9.30 servis geliyor Servise bindim ve en arka koltuğa oturdum. Ukala dusmanim Maria ordaydi.Lanet olsun bu kiz çok popüler. Sanirim beni sinir etmek için yanima oturdu uzun sure sessizlik oldu. Bu sessizliği bozan ise Maria idi. Ee nasil geçiyor alison diye başladı soruya. Ebedi dusmanim olduğu için cevap vermedim ve kalkip başka yere oturdum.Okula gelmistik.
Özel okulda okuduğum için hergun yeni bir yere oturuyoruz. Bu sefer en arkada tek oturacağım. Öğretmeni beklemeye başladım. Tam o sırada öğretmen geldi. Evet çocuklar sinifiniza yeni biri katiliyor. Arkadasiniz bu okulu burslu kazandı kendisi çok zeki biri.
Zengin bebeleri orada kıkırdaşıyorlardı. Aralarından bazıları kızla dalga geçiyor fakirliğini yüzüne vuruyordu. Kız olanları anlatmıştı ve suratı asılmıştı. Öğretmen bunu anlamıştı ve susun artık diye bağırmıştı. Şimdi sıra kızım nerede oturacağına gelmişti sanirim yani bos olan tek ben vardim. Kız yanima geldi yüzünde beni görünce hafif bir tebessüm belirmişti. Onun gülüşü beni de mutlu etti. Istemsizce ben de gülümsedim. Ders baslamisti kiz dersi pür dikkat dinliyordu ben ise...
Teneffüs zili calimisti kizin suratinda bir burukluk olusmustu. Nedenini sordum. Cevabı ise dersi sevdiği içinmiş tenefusleri hic sevmezmis.Kızın adı cara'ymisHafif bir tebessüm belirdi yüzümde Teneffüse ciktik
Ama bizim. Tenefuslerimiz çok kisa sürdüğü için hemen derse basladik
Dersler normal geçtiği için anlatmaya gerek duymadimEve geldim annem bana bugün soğuk davraniyordu.Nedeni ni sordum ama cevap gelmedi yine sordum. Titreyen bir sesle sacmalama Alison dedi ben bunun farkina varmistim. Bu evde benden gizli sakli birşeyler dönüyordu. Yukariya ciktim kendi odama gidecektim ama belki aradigim şeyi bulabilirm Sessizce yatak odasina girdim çekmeceleri kuralamaya basladim çekmeceler iç camasiri ile doluydu sonra dolabi actim birde ne goreyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR HAYAT
ChickLitHenüz 1 yaşinda annesi ve babası tarafından bir evin önüne birakilan Alison büyüdüğünde yanındakilerin gerçek anne-babasi olmadigini farkeder bu konuyu arastirir ve su anda yasadigi kişilerin kiralik katil olduğunu anlar.Alison bundan sonraki yaşamı...