Kasanın içi silahlar ile doluydu. Annem ve babam neden evind
e silah taşısın ki?? Onlar masum insanlar. Yoksa onlar hırsız mıydı??Gözümden yaşlar akıyordu. Silahları kurcalıyordum.Elimde patladı.Boom!! Yere yığılmıştım. Karnım .. Karnımdan kanlar fışkırıyordu. Lanet olsun!!
Gözümü açtığımda hastanedeydim herkesin gözü benim üzerimdeydi ve sevinç çığlıkları atıyorlardı. Konuşmak istiyordum konuşamıyordum. Acı içinde kıvranıyordum.Ne oldu bana!!
Yorgun düştüm sanki göz kapaklarımda bir tonluk yük var gibiydi.Gözlerim yavaş yavaş kapandı...
Sanırım rüya görüyordum. Issız bir orman... Hiç kimse yok burada. Ağaçlar ile baş başayız. Yürüdüm sonu olmayan bu ormanda yürüdüm. Ağaçlardan başka bir şey göremiyorum. Sonunda önümde başka bir cisim belirmişti...
Bir adam yanında ki kadın ve çocukla beraber. Bana doğru geliyorlar. Yanıma geldiklerinde ise bizimle gel kızım diyorlar.
Daha da yaklaşıyorlar! Ben kaçmaya çalışıyordum. Ama koşamıyordum... Hayıır diye bağırarak uyandım. Doktorlar telaşla bana bakıyorlardı.Annem ve babam ise kendini ağlamamak için zorluyorlardı. Ama sanırım annem fazla dayanamadı ve hüngür hüngür ağlamaya başladı.KORKUYORDUM! ÖLMEKTEN KORKUYORDUM! YAŞAMIMI BURDA BİTİRMEKTEN KORKUYORDUM!!
Ama dayanmalıydım. Hikayeyi hemen bitiremem daha beni çok maceralar bekliyordu. Burada bitiremezdim. Dayanacağım!!Konuşmaya çalıştım. Evet konuşuyordum. Anneme seslendim.
O korkan gözleri bana bakınca ışıl ışıl parlıyordu. Yavaş yavaş yürümeye başlamıştım. Gün geçtikçe daha iyi yürüyordum 3 gün sonra taburcu edildim. İyileşmiştim...1hafta sonra normal hayatıma başlamıştım. Annem bana sık sıksen o kasanın şifresini nereden buldun biye soruyordu. Ben ise kestirip atiyordum. En sonunda cevap verdim. Siz benden ne saklıyorsunuz? Bu kadar önemli olan şey ne? Bu zamana kadar neden sakladıniz? Hala neden söylemiyorsun?
Annenin yüzü asılmıştı
Gün gelince öğreneceksin dedi
Nasil yani ben allah bilir kaç yıl bekleyecektim! Belki de beni kandiriyorlar onlar da kestirip atiyor.Ama ben pes etmicem o kasanın gizemini öğrenecem
Bugün annem gitti evde tek kaldim bunu fırsat bilip,kasaya doğru yöneldim. Ah anne şifreyi değiştirmemişsin silahların ardinda bir not bulunuyordu o notu tam okuyacakken annem geldi.
Annem saf değilmiş yanilmisim. Kurnaz bir kadin
Bir daha kasayı açmana izin vereceğimi mi sandin diye sorduAslinda bunlari hic düşünmemiştim hicbir şey söylemeden odama gitim. Düşünüyordum nasil notu alacagimi. Sonunda anemgil yatarken almaya karar verdim onlar ın uykusu çok derindir hicbir şey olmaz diye geçirdim içimden
Gece oldu herkes uykuya çekildi bende yatiyor numarası yaptim ve saat 2 de kalktim. Uykucular hala uyuyor musunuz diye seslendim ses gelmeyince kasaya yöneldim notu aldim
Sessizce odama gittim. Notu okumaya başlıyordum. Notun içinde yazanlar beni hayal kırıklığına ugrattı.
Notta şunlar yazıyordu;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR HAYAT
ChickLitHenüz 1 yaşinda annesi ve babası tarafından bir evin önüne birakilan Alison büyüdüğünde yanındakilerin gerçek anne-babasi olmadigini farkeder bu konuyu arastirir ve su anda yasadigi kişilerin kiralik katil olduğunu anlar.Alison bundan sonraki yaşamı...