SU BUKME SANATİ

84 5 0
                                    

-Ben bilge kadin Anna
Bu oglum Sef lider munka korkmana gerek yok seni oglum munka bulmus kacarken dusup bayilmissin.Basini dustugunde vurmussun sanirim.

-Uyandigimda kendimi sahilde yatarken buldum basim kaniyordu ne oldugunu nerden geldigimi adimi hatirlayamiyordum ne oldu bana bilmiyorum (aglayarak bilge kadina anlatir):

Bilge kadin iyice dusundukden sonra konusmaya baslar.

-Basini vurdugun icin hafizani yitirmisin  evladim meraklanma ben sifaciyim eski sagligina donmen icin gerekeni yapacagiz.

-Siz nasil olduda zihnime girdiniz cevap vermediniz hala. 

-Bilge Kadin:Telepati kurdum seninle bu guc insanda var olan yanlizca bu yeteneklerini körlestirdigi icin kulanamadigi gucudur.

-Siz nasil gelistirdiniz ?

-Meditasyon enerji calismalari cakralari acarak saglikli beslenerek ve en onemlisi sevgiyle barisik yasayarak evladim.Bu adada insanlardan uzakda kotuluklerden uzakda yasiyoruz ve mutluyuz.

-Bu duyduklarim karsisinda napacagimi bilemedim 2 aya yakin bu adada kaldim iyilesene kadar.

Geceleri kabuslar goruyordum her defasinda ruyamda suya dustugumu ve birseyin beni suyun altina cektigini goruyordum bagirma sesleri duyuyordum bir erkek goruyordum yuzu yok ellerini uzatiyordu bana tutamiyordum her yerde duman vardi. Korkuyordum hersey belirsizdi neden ben diyordum.denizin kenarinda agliyordum birden birsey oldu bir yunus baligi geldi yanima oynamak istiyordu kuyruguyla yuzume su atdi kendimi korumak icin yuzume ellerimi goturdugumde suyun havada kaldigini elimi indirdigimde ise suyun yere dokuldugunu gordum.Korkmustum nasil olurda suya bu denli tesir edebilirdim.hemen bilge kadinin yanina gitdim.
-Olanlari anlatdim.
Evladim bu adanin ozel bir enerjisi vardir.bu enerji senin unutdugun yeteneklerini yeniden canlandirmis.sen suya tesir edebiliyorsun .
-Nasil olabilir bu?
-insan istediginde olmayacak birsey yoktur evladim.cakrakarini acmamiz gerekecek ve birazda keditasyonla yetenegini gelistirme uzerine calisacagiz sanirim seni onemli bir kader yazin var...

(Devami gelecek bolume)

Dört ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin