Güneş'in Kızları 7.bölüm 1. Ve 2.fragmanı

343 5 0
                                    

Arkadaşlar öncelikle 1.fragmanı ben you tube'da izledim ancak burada bulamadım bu yüzden 2 fragmanı birleştirmeye karar verdim, vede 2. Bölüm fragmanını üstte koydum şimdi de 1. fragmanın linkini yapıştıracağım izlememiş olanlar için. "http://youtu.be/lovxK9x0Rro" . Artık yorumlamaya geçebiliriz. Öncelikle 1.fragmandan başlayalım. Herkesin gördüğü üzere açık bir şekilde Ali, Selin ve Nazlı Savaş'ı kaçırıyorlar . Bu olayların Haluk'a ulaşması kısa sürmüyor. Tabi bu sırada Nazlı Savaş'ın arkadaşlık modundan yavaş yavaş çıkmalarının yanı sıra Ali ile Selin'in yakınlaşması kaçınılmaz oluyor. 1. Fragmanda Selin Ali'den kalbinin nasıl atmasını dinlemesini istiyor Ali bu kaçırır mı fırsatı "çok güzel atıyor" yanıtını veriyor. Şimdi ikinci fragmana geçelim bunda ilk olarak Ali Selin'e şarkı söylüyor yani yine Selin'e yaklaşamaya çalışıyor ve bence başarıyor, çünkü Selin'in sürat ifadesinden benim anladığım üzere Ali'nin yanında olmaktan keyif alıyor. Gelelim savaş ile Nazlı'ya onlar az öncede dediğim gibi arkadaşlık modundan yavaş yavaş çıkıyorlar bunu anlamamızı sağlayan şey ise Savaş'ın Nazlı'yı koluyla sarması vede Nazlı'nın onu kurtarmak istemesi. 6.bölümde her ne kadar ikiside "o benim en iyi arkadaşım" dese de bunun ne kadar doğru ne kadar yanlış olduğunu bilen biliyor.artık söyleyebileceğim tek bir şey kaldı okuduğunuz için teşekkür ederim .

Popüler Diziler  Güneşin Kızları,Kiralık Aşk,İnadına Aşk, Aşk YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin