6

18 1 0
                                    

" Ik kan het uitleggen " zegt Frederico.
" Nee je hebt gewoon met mijn zusje gezoent " " Julian doe niet net alsof je dit niet had verwacht " zeg ik."We hebben al een keer eerder verkering gehad en je hoeft niet zo beschermend te zijn want je weet dat we al seks hebben gehad." Amber heb je dat aan Juul verteldt" " Ja waarom niet " " Omdat het geheim was" " Oke genoeg tortelduifjes het maakt niks uit alleen ik moest van papa zeggen dat we naar Ajax gaan " Ga jij ook mee " " Ja " "Oke dan kan ik eindelijk Viktor weer zien ik heb hem echt gemist " " En Daley niet " " Jawel " " Wie is Viktor als ik vragen mag" " Mijn Ex we zijn echt hele goeie vrienden geworden " " Ohh " Frederico kijkt me Jarlours aan " Rustig maar schatje ik ben alleen van jou" " Oke " hij geeft me een kusje. " Oh jullie hebben " " Ja" Kom we gaan naar beneden even tv kijken en dan kunnen we gaan" " Oke" We lopen de trap af we komen beneden aan en zien pap en mam zoenen." Ieuwww get a room " zeg ik " Niet zo bijdehand dametje het is ons huis " zegt mij vader." Oke maar pap gaan we " " Ja kom " Pap pakt zijn portomonee en zijn autosleutels . Angekomen op De Toekomst pakeert pap zijn auto als ik uitstap zie ik Viktor ik gil "Vikkk..." " Ambieee" ik omhels hem " Ik heb je gemist " " Ik jou ook" dan hoor ik iemand kuchen ik kijk achterom en zie Frederico staan." Ohh Viktor dit is Frederico mijn vriendje Frederico dit is Viktor waar ik je over heb verteld " " Fijn kennis met je gemaakt" " Eens gelijk maar Amber je had toch met Senna" " Ja maar hij heeft me een bitch genoemd dus heb ik het uitgemaakt" " Ohh"
Pov Frederico
Ze negeren me. Oke dan is dat maar zo ik ga wel even naar Dominique me ex die voetbalt bij Ajax vrouwen. " Ik ga bij Dominique kijken doei" en ik loop weg Amber reageert niet eens ze heeft het waarschijnlijk niet eens gehoort. Als ik aan kom zie ik Do meteen al in haar sexy korte broekje. " Dootje hé hoe stie? " " Hé Frederic goed hoe is het met jou " " Goed " " Hz ben je hier " " Gwn even bij mijn ex kijken mag dat niet" " Ja h...." " Frederico waar was je ik zoek je de hele tijd " daar komt Amber aan ." Jij was zo met die gast bezig dus dacht ik ik ga wel even bij Dootje kijken" " Wie is Dootje?" " Ik ben Dootje oftewel Dominique" " Oh okay kom je Frederico " " Nee ik blijf even bij Do kijken doei" " Okay doei"

Ik ben verliefd!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu