5

24 1 0
                                    

We lopen naar beneden en opeens stopt Fre me ik vraag wat is er hij antwoord we praten na het eten verder ik zeg oke. Jason is net naar huis gegaan. We zitten met zen allen aan tafel als mijn vader vraagt (hij heet Danny blind ) " Jason hou je nog steeds van voetbal" " Ja " " Dan moet je maar eens komen kijken bij ajax " " Oke leuk " " Jason Amber komt ook " " Dat wist ik niet pap " zeg ik" Naar nu wel,jullie doen veels te weinig met jullie broer " " Maar pap we doen ook heel erg weinig met jou jullie zijn allebei te bezig met voetbal" " Amber liefje je weet dat papa trainer is misschien moet je vaker met hem mee gaan " zegt mijn moeder." Oke mag ik Stef mee nemen" " Wie is Stef ?" vraagt Fre." Dat is haar beste vriend en nee Amber je gaat maar even tijd door brengen met Frederico we gaan over een uurtje weg" " Oke mag ik van tafel" " Ja hoor " iedereen staat op en Jason loopt met me mee naar boven" Oke ik wou wat zeggen Jason ik vind jou ool leuk" " Echt " " Ja " " Oke wil je mijn vriendin zijn' " ja maar ik wil het rustig aan doen" "Oke" hij komt naar me toe en begint mij te zoenen en opeens komt Julian binnen " Amber weet jij waar Jason is " hij kijkt ons met grote ogen aan " "Wat is hier aan de hand" Oeps dit gaat niet goed komen .
Is dit een goed hoofd stuk?

Ik ben verliefd!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu