Ärkasin rahulikult ülesse. Kell oli 9.21. Tõusin püsti valisin riided ja panin selga. Kammisin juuksed ära ja tegin meigi. Lõpuks olin valmis ja hakkasin kooli poole sammuma. Koolist ei viitsi rääkida niiet keeran aega edasi.
Kell 12.00
"Ja ma kuulutan vaheaja avatuks"ütles direktor rõõmsalt ja kõik lapsed jooksid koju või siis sõpradega kuhugi. "Ja mis sa vaheajal teed"küsis liv mult. "Ega ma eriti ei teagi mida teha, teised enam mu sõbrad pole, sest ma teiega ja, ma arvan, et jõuludeks lähen vanaema juurde"ütlesin kurvalt. "olgu, aga saame mingi aeg kokku"ütles liv jälle rõõmsalt. "Mhm"vastasin. Ja liv läks edasi. "Kuule lähme minu juurde"ütlesin sanderile. "Olgu, aga homme tuled sina mulle ööseks, kuma liv ja mu vanemad lähevad kodust ära"rääkis sander mulle. Me kõndisime minu juurde siis.
Minu juures
Jõudsime mintsa ja läksime trepist ülesse. Poole trepi peal ma libastusin ja kukkusin trepist alla. "Auuuutsssssssa"karjusin ma. Ma proovisin püsti tulla kui kukkusin. "Vajad abi"küsis sander. "Vist jh"ütlesin. Ta tuli minu juurde ja võttis mu pruudistiilis sülle. Ta pani mind mu voodile pikali ja läks mu vannituppa. Ma tõmbasin püksi sääre ülesse jabkatsusin jalga. "Autss"ütlesin jälle. Siis tuli......