•İlk bölümler sıkılabilirsiniz ama böyle başlamak zorunda.Acele etmek istemiyorum ve her ayrıntıya inmek istiyorum.Bu 5. denemem falan ama bu hikayenin sonunu getirmek istiyorum.Öncekilerde çok acemiydim.Umarım beğenirsiniz,lütfen önyargılı olmayın.☺️•
Disney Channel izlemekten sıkıldığımı fark ettiğimde,Fineas ve Förb'e veda ettikten sonra televizyonu kapadım.
Derin bir iç çektim.Yaz tatilinin son günleri,tüm hızıyla sıkıcı bitiyordu.Telefonu elimde aldım ve gelen mesaj olup olmadığına baktım.Yoktu.Tabikide herkes son günlerin tadını çıkarmakla meşguldü Valeriya.Herkes sen mi?
Kendimi yatağa fırlattım ve okullar açılınca neler olacağını düşünmeye başladım.Hayal kurmaktan korkar olmuştum.Ne hayal kurduysam tam tersi oluyordu çünkü.Sanırım zamanında zevk uğruna canını acıttığım insanların,beddularıydı.
Karma beni rahat bırakmayacaktı.
11. Sınıfa geçiyordum.Zaman ne hızlı geçmişti...Devlet okuluna gitmiştim şu zamana kadar.İlk kez özel okula gidecektim,iyi bir üniversite için.Gittiğim okul kötü değildi,puanıda gayet iyiydi.Ama küçüktü.Öğretmenlerden de memnun olmadığımı aileme söyleyince,bu yola baş koyduk.
Ailem orta gelirlidir.Annem terzi.Akşam eve 8de geliyor...Ortağı kaftancı.Bazen ünlülere,bazen dizilere kaftan dikiyor.Önceden kendi iş yerinde gelinlikten tutun her şeyi dikerdi.Ama artık böyle bir düzende.
Babam ise belediyede çalışıyor.Tabelaları falan arabayla yerlerine götürüyor.
Ben ise Valeriya.Gelecekle ilgili,her zaman farklı hayalleri olan kızım.Aslında asıl hedefim;Ailemi mutlu etmek.Parasına bakmadan neyi beğendilerse,satın almalarını sağlamak.Her yaz tatile götürmek.
Şu hayatta değer verdiğim 4 kişi var zaten;annem,anneannem,dedem ve babam. Babamla geçmişte çok sıkıntımız olsa da,aklımın açıldığı şu 1,2 senede değerini anladım. Diğer akrabalarımda,arkadaşlarım da canımdır ama bu insanlar canımdan ötedir.
Bunları düşünüp onlar için uzun ömür dilerken,telefonum çaldı.
' Abba 😍☺️😝😇😁👨🏻👨👩👧 arıyor.. '
Ha bu arada ben Kore açıkçası asyalılara hayranım...Korece baba diye kaydetme çabamdır bu.
"Efendim baba?"
"Kızım iyi misin her şey yolunda mı?Bi yaramazlık var mı?"
"Hmm..Bi düşüneyim.Odadaki sivrisineklerle bakışıyoruz.Başka bir şey...Yok yok.Yaramazlıkta yok."
"-Kısa bir kahkaha atar- Canın sıkılmış anladık.Yarın şu özel okula bakalım diyorum.Nasıl bulacaksın bi görelim."
"Oley be...Dışarıya adım atıcam sonunda!Tamam tamam hadi bay bayy"
Telefonu kapattık ve içimde belli belirsiz bi heyecan oluşmuştu. Hemen banyo yapmalıydım.
###
Banyodan çıktıktan sonra ellerime ve ayaklarıma krem sürdüm.Üstümü giyindikten sonra saçlarımı kuruttum ve yüz maskesi hazırladım.Şu yaz tatilinde amazon kızlarına döndüğüm kaçınılmaz bir gerçekti...
Yüz maskemi bekletirken tırnaklarıma bakım yaptım.Oje süreceğim esnada mesaj sesi geldi.Pek sallamadım açıkçası.
Sürmeden önce Bigbang-Sober şarkısını açtım.Ojeninde kurumasını beklerken bağıra bağıra eşlik ediyordum tabiki.Dayanamayıp ayağa kalktım ve dans etmeye başladım.Dans etmeyi özlemiştim.Özel okul için maddi durumumuz sıkışınca bu yaz dans kursu hayal olmuştu...
Ojemde kuruyunca hemen maskeyi temizledim ve yüzümü yıkadım.Saçlarımı tararken gülümsemeden edemiyordum...
Yarın için üstüme kıyafet seçmeye halim kalmamıştı.Şu yaz tatilinde iyice uyuşuk olmuştum.
Biraz uyku bana iyi gelirdi.
###Uyandığımda sabah saat 7 olmuştu.Ne kadar uyumuştum ben böyle??Banyonun verdiği rahatlık olsa gerek.
Dün seçmeye üşendiğim kıyafetleri seçme zamanıydı.Dolabıma şöyle bir baktıktan sonra dar siyah kot,üstüne göbeğimin üstüne biten Kore baskılı tişörtü geçirdim.Saçlarımı salık bıraktım.Düzlerdi,maşa bile tutmuyordu.Zaten omuzlarımdaydı.1 ay önce falan kestirmiştim çünkü.
Göz kalemi,rimel ve parlatıcı üçlüsünüde kullandığıma göre,hazırdım.Ayakkabı olarak spor tercih edecektim.
Annem ve babam kahvaltı masasındaydı.Erken kalkmama -kendi rızamla - şaşırmış gibi gözükmüyorlardı.Bu kadar uyumayıpta uyansam,şok geçirirlerdi herhalde.Tam bir uykucuydum.
"Ohayooo!!" -Japonca konuşmaya çalışan Valeriyanın dramı-
"Günaydın kızım , sabah bizimle kahvaltı etmeyeli uzun zaman olmuştu " dedi ve sırıttı anneciğim.
İkisinide kocaman öptüm.Babam sabah uyandığında huysuzun teki olurdu...
Masayı silip süpürdükten sonra,tabağımdaki son yeşil zeytini ağzıma fırlattım.
Ailem kendi arasında sohbet ederken,ben telefonla ilgileniyordum.Şu bakmadığım mesaja bakmak,şimdi aklıma gelmişti.
WhatsApp konuşması
Manitamm
Son görülme tarihi : Dün 01:03> Leriyamm canımm sana bomba bi haberim varrrr !!
> Piştt
Allah Allah..Ne olmuştu ki?
< Yeni gördüm Bezaaa , noldu ?
Gönderdikten sonra masaya koydum telefonu.
Babam yine susmadı,sabah sabah.. "Kahvaltıda bile elinden düşmüyor şu telefon.Yüzünü göremiyoruz bari burda bırak canım ha?Hep elinde hep elinde.."
Tabikide hep elimde olur.Evde havuz vardı da mı elimizde telefon tuttuk?Tatile gittik mi de telefon düşmedi elimden?Evde yapılacak başka bir şey mi vardı?Bilgisayarı alsam ona da laf... İçimden söverken dışarıya yansıttığım sadece kocaman bir öf demek oldu.Çünkü daha kaç kez tartışacaktık??
"Anneye babaya öf denmez kızım" dedi ve gülümsedi annem.Ve ben yine öfledim.
###
Babamla okulun dışına geldiğimizde ağzım kodamaaan bir O şeklini aldı. Babam eliyle ağzımı kapadığında sırıtmadan edemedim.
Güvenlikle selamlaştıktan sonra,okula doğru yol aldık.Kocaman bir bahçesi vardı,bizim okuldan 20 tane sığardı bence.
Kaç tane katı vardı,sayamadım.Ailem buraya girebilmem için burstur odur budur derken hallettiler.Biriktirdikleri parayla da yetmişti.
Kocaman bir yemekhanesi vardı.Spor salonu,aletler... Arka tarafa gittiğimizde havuz bana ben havuza baktım.Kimse olmasa atlardım yani.Babam başımı diğer yöne çevirdiğinde kapalı alanda bir havuz daha gördüm. İçimden "yaz bitti nasıl havuza girebiliriz ki " dediğimi duymuş gibiydi.
Okulda yok yoktu,ve ben bu okulda neler yaşayacağımı düşünmeye başlamıştım bile.
Okulun adına tekrar baktım ve gülümsedim.
"ÖZEL SAR KOLEJİ."