12.

196 23 1
                                    

👆 dit is Mike *klik foto*
-------------------
Het is inmiddels al half 8.
Mijn maag begint te rommelen. Zuchtend loop ik naar het raam om te kijken of ze er nu eindelijk aankomen. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes, want volgens mij zie ik ze daar lopen. Ik krijg een lach op mijn gezicht.
"Mam! Ze komen!" Schreeuw ik hard.
Mijn moede komt naar blij de trap af. Ik kijk haar met open mond aan, want ze heeft haar haar opgestoken in een knot en ze heeft haar lippen knal rood gemaakt en om haar heen hangt een dikke parfum lucht.
Lachend kijk ik haar aan "Wat heb jij nou gedaan!"
Mijn moeder kijkt me straalend aan.
"Vind je het niet leuk dan?"
"Jawel maar anders zie je er nooit zo uit."
"Ik vond het wel leuk om een keer iets anders te dragen."
Ik knik "Dat is wel leuk ja."
Opeens hoorde we de deur bel. Mijn moeder keek benauwd naar mij.
"Maar maar Nyn welke schoenen moet ik nou aan doen?!"
Ik lach en rol met mijn ogen.
"Wat maakt dat nou weer uit! We gaan toch niet op date?!"
Ik zie mijn moeder twijfelen.
"Je hebt gelijk maar ik denk dat ik toch beter hakken kan dragen."
Ik zucht en loop hoofdschuddend.
Ik loop naar de deur en doe hem open.
Ik zwaai met mijn hand en zeg "Heeeeyy."
Ik kijk in het lachend gezicht van.... Huhh van alleen Mike?!
"Eh heeeyy Nynke! Ja sorry Josh kon vandaag helaas toch niet komen."
Ik kijk hem verdrietig aan.
In mijn buik voelt het alsof er een bom is ontploft.
Ik probeer een klein lachje op mijn gezicht te krijgen maar dat gaat best moeilijk, want ik had me er zo op verheugd!
Uiteindelijk zeg ik "Kom maar binnen mijn moeder is daar ook." Eigenlijk een best wel domme zin waar zou mijn moeder anders zijn. Ik doe de deur dicht en loop achter Mike naar binnen.
Ik had me dit echt heel anders voor gesteld!
Misschien wou Josh dat wel zeggen via Whatsapp, maar toen riep mijn moeder mij omdat het eten was aangebrand! Ik zucht diep.
Ik moet er maar het beste van maken. Misschien vraagt Josh mij wel een keer mee naar de film of uiteten, om het goed te maken dat hij vandaag niet kon.

Heeeyy!😂
Deel 13 alweer komt er zo snel mogelijk aan! Ik vind het echt lief van jullie dat jullie bij mijn hoofdstukken op dat sterretje drukken. Dat maakt me echt super blij! 🎉
X josh hutcherson fan forever💓

Josh Hutcherson wil mij!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu