18

65 6 9
                                    

Mike komt gespannen naar mij toelopen: "Gelukkig Nynke je bent erg!"
Ik knik stralend en loop met hem mee naar de opnames studio. Ik zie dat Josh er al is. Hij zwaait enthousiast naar mij, ik zwaai verlegen terug en lach. Wow dit is echt ZOOO cool! Ik voel me echt zo'n beroemde filmster! Geweldig!

"Okeee jongens en meiden, we moeten nu snel beginnen met de make-up en alles van de personages!" Roept Mike hard, terwijl hij in zijn handen klapt.

Ik kijk om me heen, ehm ja waar moet ik naato....
"Hey Nynke!!" Roept een stem achter mij. Ik draai me om en kijk in de ogen van een vrouw waarvan ik gok dat ze iets over de 40 is. Ik antwoord vrolijk maar verlegen: "jaa dat ben ik."

Ze kijkt me lachend aan en zegt: "Ik bent jouw persoonlijke styliste, ik zorg voor je haar, make-up en kleding, loop je met me mee?" Ze wijst naar een deur. Ik knik. Als ik de kamer binnen stap zie ik Josh zitten. Hij zit ook al druk in de make-up.

"Ga hier maar zitten." Zegt Wendy ( zo heet mijn styliste) ik doe wat ze zegt en ga zitten. " Nou, wat zou ik eens met je haar gaan doen" "Je bent een personage van de goede dementie toch?" Ik knik: "ja dat klopt." Ze kijkt bedenkend. "Misschien is het wel leuk om je haar in een hoge knot te doen?"
Ik kijk haar met een glimlach aan, "Ik vind alles goed wat u maar doet!" Ze kijkt me aan: "Zeg maar je hoor." Ze geeft me een knipoog. Ik lach.

Na een klein uurtje is ze klaar met mijn haar een een groot deel van mijn make-up. Nu dus alleen nog de kleding. Wendy zei dat ik even in mijn stoel moest blijven zitten en dat ze zo wel weer terug komt met de kleding die ik moet dragen. Terwijl ik mijn mobiel check zie ik in de spiegel dat Josh achter me staat. Hij kijkt mij stralend aan: "Wow Nynke, je ziet er echt heel erg mooi uit!" Hij kijkt heel schattig, ik krijg het er benauwt van. "Dankje! Jij trouwens ook." Zeg ik verlegen terug.

Hij geeft me een kus op mn wang. Ik bloos ervan. "Ik moet weer gaan, tot straks!"
"Ja tot straks!" Zeg ik met mijn hoofd in de wolken. H-h-hij kuste mee n-n-net weeeeeer! Ik de happydance in mijn hoofd. Omg dit gaat echt de goede kant op! Nog even en we zijn een stelletje!!!!

Net op dat moment komt Wendy weer terug met een stapel van een kleren. Ik kijk haar lachend aan: "hahahha mag ik daar uit kiezen?" Ze knikt. "Jep! Dus kom maar even kijken." Ik loop naar haar toe en zie al eigenlijk meteen een leuk setje liggen. Ik wijs ernaar: "Die ziet er leuk uit!!"
Het is een rood jurkje met een glitter riempje eromheen.

"Ja dat was persoonlijk ook één van mijn favorieten." "Kom gaan we hem snel even passen, ga maar alvast ik kom zo ik zeg even tegen Mike dat je bijna zover bent."

"Ja is goed! De paskamers zijn toch rechtdoor?" Vraag ik.

"Ja gewoon rechtdoor en dan kom je wel bij een deur met jou naam erop!"

"Mijn naam?" Ik kijk haar bedust aan.

Ze lacht: "Ja dat leg ik later nog wel even uit, ga nu maar alvast!"

Ik knik en loop rechtdoor.

Ik kijk om mij heen, oké dus een deur met mijn naam erop.

Ik zie al een paar deuren voorbij komen maar op geen een staat mijn naam.
Maar dan in de verte zie ik een bordje met mijn naam erop!

Ik ren er zo wat naar toe.

Half hijgend doe ik de deur open, ik kijk met grote ogen naar binnen, want WOW wat is het mooi!!!!!

--------

Weer een nieuwdeel!!
Hopelijk vonden jullie hem leuk!✌️ druk op het sterretje⭐️ en laat als je wilt een leuke reactie achter!🎉
Bij 2 of meer reacties van dat ik door moet gaan ga ik door!🎗
Alvast bedankt❤🎉🎉

Josh Hutcherson wil mij!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu