Soms he

29 4 5
                                    

soms, als ik de verhalen van Rani1999 of FrozenB lees voel ik me net een beeldhouwwerk in een godentuin.

ze schrijven zo ontzettend goed, nee uitzonderlijk goed. 

en ze zijn ook nog eens ontzettend aardig.

dat mensjes, zijn pas echte mensen.

dus hier een verzoekje.

en als je die niet opvolgt kom ik je opzoeken en laat ik Daan en Blake je vermoorden hahaha, moet ik ze wel eerst overhalen zonder dat ze gelijk een kogel door mijn hoofd schieten (he is dat niet een idioot grappig idee voor een Hst? dat er een meisje komt die jullie wil bevrijden ofzo, lol, srry moest ff)

hoe dan ook...

ALS JE HUN NIET VOLGT ZORG IK ER PERSOONLIJK VOOR DAT DAAN,BLAKE EN VICTOR JE ACHTERNA KOMEN MHWOEHAHAHAHA...
...

oke ff serieus, ze zijn echt geweldig en ze verdienen het echt, en anders moet je hun boeken lezen zodat je begrijpt wat ik bedoel.
dus...

FrozenB en Rani1999 .
jullie zijn te gek, en ik ben verslaafd aan jullie boeken... dus miss help dit Rani om ook boven de 4000 volgers te komen (al denk ik van niet) en B op naar de 5000!!!!!!!!!

oja...
jullie zijn nog niet van me af...
ik blijf jullie spammen totdat jullie zo gek van me worden en jullie idioot knappe gastjes op me af laten komen om te zorgen dat ik stop:/ weet je wat, ik denk dat ik jullie zo erg ga spammen dat jullie dat echt gaan doen. ik zou het namelijk niet erg vinden ;)


ButterflyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu