Bolum1

451 8 7
                                    

"Yamur acele et musteri tam 5 dakikadır bekliyo"patronun sesi kulağımda yankilandi.bawimi olumlu sallayıp siparişleri götürdüm.
Alslinda caliwdıgim kafe kok büyük bir yer deyildi .ama iwlek caddede olduğundan dolayı masalar aksama kadar dolu oluyordu.

Yatağıma uzandigimda uorgunlugumu ağrıyan bedenimden dolayi kok daha iyi hiss ediyordum.duzensiz bir hayatım vardı geçen senenein aksine.babaannemi kaybettikten sonra böyle oldu malesef.aklimdaki düşünceleri bir kenara köyob uyumak için gözlerimi kapattım.

"Qel benimle" "nereye"?yeniden onunla qitmemi isdefiyin de itiraz etmeden pewinden yürümeye bawladim.onunla gitmemi işleyen adamın yüzünü göremiyorum ama uzun boylu yakışıklı biriydi üzerinde pahali görünen kok wik bir takım vardı. birden adam durdu yüzünü bana döndü ama yinede yüzünde bir siyah var gibiydi niye yüzünü göremiyordumki.ah lanet olsun bu adam benim üzerime geliyordu. Korkuyordum artık. Sert bir wekilde elimden tutunca biraz daha gerildim"geldik deyildi gülümseyerek. Onun baktığı yöne baktığımda tanımadığım hiç gormedigim bir evin ah pardon bir villanin önünde durduğumuzu fark ettim."beni buraya neden getirdin hem sen kimsin ne istiyorsun benden"?

Çalan alarm sesiyle uykudan uyandım bu da neydi böyle o adam kimdi niye beni oraya götürdü ki?ah lanet olsun biraz daha düşünürsem iwe kec kalıcam.

"Yagmur bu masaya sen bakarsın dimi benim tolete qitmem lazim"? Sevdanin sorusuna olumlu anlamda bawimi salladı ve masaya ilerledim.

Tam tamına 10 dakikadır siparis bekliyorum sinirimi belli etmek isdemiyorum ama bu geri zekalı aptal
sariwin kız beni biraz daha bekletirse
Cildiricam yanındaki adamdan sıkılmış olacakki yapmacık bir wekilde gülümsedi ve"mervecim bir karar ver artık nerdeyse akşam ezanı okunacak"adamin bu söylediğine Güle bilirdim ama kok sınırlıdim.kizda yapmacık bir wekilde guldu"pek fazla seçenek yok zaten niye beni buraya getirdin anlamıyorum" dedikten sonra bana donub dipariwini verdi hanim efendi
"Ah yandim"diye çığlık atdi kız birden olmuştu yani ayağım takılınca birden elimdeki Kahveler adının az önce merve olduğunu oyrendiyim benim deyimimle aptal sariwinin üzerine döküldü. Kız ayağa kalkarak "dikkat etsene aptal wey üzerime mahv oldu birde yandım sen hayatını satsan bu elbisenin parasini odeyemessin.sende birsey soylesene burak." Be..ben Özür dilerim isdemesemde odu"."yok birde işleyerek olsaydi"diye bağrınca bende dayanamayıp ona cevap verdim.bu sırada kız birazda çıldırdı kafede herkes bize bakıyordu.deminden beri sakinliyini koruyan az önce adının mert olduğunu oyrendiyim adam araya gidi adam kızı sakinlewdirmeye çalışıyordu ama nafile kız dahada kiziwiyordu."bu geri zekalı kız bu gün buradan kovulucak".diye bagirdi.ben yine dayanamayıp "sensin geri zekalı diye cevap verdim.deminden beri mahçup bir wekilde Özür dileyen patron sinirle bana donub" KOVULDUN" diyince ne yapacağımı wawirdim.

İnşallah beyenirsiniz .yanlışlarım olduysa kusuruma bakmayın. Telefondan yazıyorum. Yorum ve Oylarınızı bekliyorum.

KIRALIK KARIM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin