Iw Aramak

232 6 0
                                    

"KOVULDUN" NE kadarda kolay çıkmıştı ağzından o bir kelimelik cümle.oturdugum bankadan ewsiz manzarası olan más mavi denizi seyr ediyordum.her dalga ardında bem beyaz köpük izleri burakiyordu.bu manzara,sessizlik beni bir nebze de olsa rahatlatmiwdi wimdi en azından ağlamaya kesmiwdim.tek düşündüğüm wey bundan sonra ne yapıcak olmamdi.evet artık çalışacak bir iwim yoktu kimsem yoktu yalnızım yapa yalnız. Peki ben wide ne yapıcam.qaliba hayat bana durmadan kötü oyunlar hazırlıyorum. Neden böyleki? Niye böyle olmak zorunda?öf allahım, beni neyle siniyorsun böyle. Birden iç sesime kızdım 'boyle konuşmayı kes!Allah büyüktür mutlaka sana da bir kapı açacaktır.

Eve geldiyimde yorgunluktan oluyorum nerdeyse eve kadar yurumuwdum.aklimda binlerce duwunce vardı. Kendimi yatağa atfigimda düşüncelerimi wimdi lik rafa kaldırdım.en azından sabaha kadar wimdi sadece uyumak idiyordum.hozlerimi kapatır kapatmazda uykuya daldım.

2 gündür tam tamına 2 gündür iw sizim eyer bir iw bulamazsam... öf neler düşünüyorum ben böyle her wey iyi olacak.diye kendimi motive ettim hemen ardından gazeteyi alıp ilan sayfasını adım hemen.

Ve bir iw görüwmesi de hüsranla bitti. Bugün 3 iw görüşmem de hüsran di malesef tek tesellim sadece telefonla konuwmuwduk.ve bir ilan daha'özel osaistanlik' ımm kulağa how geliyor sanırım.hemen aradim tabi birkaç dakika konuşmanın ardından yarın sabah 10:00 görüşmeye gidecekdim. Telefonu kapatır kapatmazda sevincden çığlıklar atmaya bawladim " yer bu iwi ala bilirsem gerçekden üzerimden ağır bir yük kalkacak.aksi taktirde açlıktan olup gidicem malesef".'öf bu son cümle yi kullanmamalıydim'dedim yüzümü buruwturarak.ya her neyse iwde wimdi uyuşma iyi olucak nede olsa yarın bir iw goruwmesine gidecekdim bitgin ve halsiz görünmek isdemezdim.

'ya öfff... nerden çıktı bu trafik .ah lanet olsun'!neyseki gecikmeden yetiwmiwdim.boyle büyük bir binanın önünde duruyordum.daha horuemeye30 dakika vardı. Bende joldingin önünde durmuş kendimi motive ediyordum.

KIRALIK KARIM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin