Sa ma prezint

3.7K 83 18
                                    

Hey!Eu sunt Zayana Bend si am vârsta de 19 ani si sunt in clasa a 12 -a.Parinti mei se numesc Natașa si Riceard Bend.Sunt singura la părinți si am primit tot ce am vrut ,da sunt unul din copii aia răsfățați care fac ce vor si rezolva problemele pe bani parinților .Asa si ai vreo problema?!Dar asta nu înseamnă ca n-am inima ,am dar am scos-o din piept si am îngropat-o .Muhahaha!Sarind peste n-am făcut prea mari probleme chiar daca asa pare sunt foarte cuminte ,prea cuminte dupa mine dar asta e !Parinti mei sunt miliardari si se iubesc la nebunie sunt de nedespărțit .Bleah!Afectiunea e oribila !Ma rog ,era deoarece ei au murit acum 3 ani .Acum stau cu mătușa Rouse care e foarte drăguța si foarte imatura perfecta pentru a sta cu mine .Locuiesc in Londra la vila cu 2 etaje a parinților mei.Si sa nu începeți cu condoleantele si cu propozițiile "Săraca de ea "sau"Este singura"ca deja am auzit o duzina de-astea .In fine învăț la un liceu obișnuit si nimeni nu știe cine sunt deoarece mi-am schimbat numele numai directorul știe cine sunt.Prietena mea cea mai buna se numește Șarlot Wilson si este o fire răutăcioasă dar sensibilă are par roșcat si ochi verzi.(sincer cu claia aia de par seamănă cu o sfecla ,zic si eu)Este supala si are cam 1,70.Dar are si forme însă ca mine este de neatins .Ne știm de la 4 ani si părinți noștri au fost prieteni de afaceri.Suntem ca doua surori.Acum e rândul meu sa ma mândresc cu ce mia dăruit mama natura .Eu sunt puțin mai plinuță spre deosebire de prietena mea dar subliniez puțin .Am forme accentuate (motiv pentru care ceilalți salivează si fufa scoli e geloasa deoarece ea ca sa ajungă cum e acum a trebuit sa se umple cu botox arata ca un balon umflat cu pompa chiar daca e slaba)o si mai sunt si modesta (Minți cu nerușinare !-tipa conștiința )Am parul blond buze voluptoase si ochii verzi (semăna cu mama la ochii)Sunt o rebela si merg pe motocicleta nimeni nu se pune cu mine nici bad boyul scoli.Eu sunt bad gir-lul scoli.Cam atât maine e prima zi si încep clasa a 12 a.Iei scap din iadul ăla cu babete si moși plictisitori.

Profesorul meu iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum