Si daca nai fi?

819 37 3
                                    

  Neața !Pai de-acum
O sa incep sa editez capitolele si poate voi mai pune si câteva imagini darrrr...Ma gândesc ca coperta sa cam învechit ce ziceți sa o schimb?
            Kiss,Cryss!💋🍑

Chearls pov.
Sa fie cu mine ,sa fie cu mine...
-Cu doamna Petro ,profesoara de biologie!
-Dar nu a putut veni in excursie ,e plecată la fiul sau in Elveția !sar eu repede.
-A pai atunci...
-Am ,nici eu nam camera !intervine ...Wilson (Mama ce ma enervează fata asta!)
-Nici eu!sare si domnișoara Mecaili luându-mă de brat.
-Pai cum mai avem doar o camera de doi goală Wilson,Mecai...Adica Wiloson si ...O lăsați-o bala uite cheia de la camera stabiliți voi cine cu cine sta!tipa directorul exasperat aruncându-i cheia lui Zey apoi plecând .
-OK deci voi doi stați împreuna si eu cu Șarlot .Pa!
-Dar...
-Haide Chearli!spune Mecaili traganduma de brat.
-Te rog frumos sa iti vezi lungul nasului domnișoara Mecaili .
-Dar...
-Si am văzuta ca esti trecută pe lista de la pano asa ca te rog sa iti iei bagajele si sa te duci in camera .
-Dar...
-La revedere!
Oh grozav !Nam rezolvat nimic !Si nici nu stiu de ce vroiam sa stau cu ea in vamera ?!-Eu stiu de ce as sta cu ea in camera ai văzut ce corp are .-Nu ma ajuți !Plus mi se pare ca are sâni prea mici .-Mitete singur!-Dar asa e!-Aham!-Oricum nu ar face deoarece sunt profesor -Si daca nai fi ?-Ce?-Am zis :Si dacă nai fi?-Aaaaa!-Haleluia !-Asta ba fii interesant !

Profesorul meu iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum