La o pilmbare acompaniati de politie

1.4K 52 3
                                    

Hei ,scuze ca n-am mai postat de mult dar am fost ocupată cu liceul.Stiti si voi teme ,proiecte etc...Spuneți-mi daca va plăcut acest capitol .Ma dandesc sa iau o pauza si sa scriu doar la o carte asa ca vreau păreri ca sa aleg una dintre ele.Am de ales intre:Profesorul meu iubit,Pink eyes,Doamna diriginta sau YOU forghet me?.Voi decideți .
Xoxo,Cryss!💋

Zey pov.
Dimineata mam trezit singura in casa deoarece matusa plecase.Hmm...Ce sa fac ?Ce sa fac?Gata ,stiu!Eu+casa goală +bff+mâncare nesănătosa =petrecere Alo!Cei?Nu crezi ca ai uitat ceva?Ce?!Nuu...cred.Am uitat?Daaa!Ai uitat ca ai concurs de desen !Aaaa!Deci de-aia miam pus alarma sa sune asa devreme.Stai!Acum cât este ceasu?Ma uit la ceas si vad ca mai am doar 15 minute sa ajung la timp.Firar!Fug repede la dulap de unde apuc primele haine care imi vin la mâna .Ma schimb rapid apoi alerg in baie unde ma pieptăn rapid .Intrun final ajung in hol unde pot să-mi vad însfarsit reflexia .Tricoul meu preferat ,blugi scurți comozi si teneși negri .Ar trebui sa ma îmbrac mai des pe nevăzute !Ai avut noroc decât !Incui usa casei dupa ce imi iau poșeta albă .Insfac repede casca motorului si accelerez la maximum.
Dupa 10 minute....
Mama,sper ca am pierdut polițiști !Am mers asa rapid încât am trecut la milimetru pe lângă un polițist ce ma urmărit ,si cum n-aveam timp sa opresc am pornit intr-o urmărire din care am scăpat fara amenda!Si daca ți-a luat nr de înmatriculare ?Sa speram ca nu ,am destule abateri la dosar si singura care mai lipsea era o amenda.Imi parchez motorul in curtea liceului si merg agale pana la intrare unde ma așteaptă domnul pătrățele nervos si iritat.O doamne arata bine si cand e nervos!Eh,eh !Constiinta gay!
-Ai întârziat 15 minute !Ce ai făcut atâta timp?!Tiai aranjat parul sau ai încercat sa intri in blugi?!intreaba ironic.
-In primul rând blugi sunt foarte comozi si in al doilea rând am avut câteva probleme pe drum.
-Ce probleme?
-Nu contează .Acum trebuie sa ajungem  la un concurs !
-Ai dreptate .Haide!
-Unde?intreb dezorientata.
-La masina.Unde altundeva?
-Nu mi-ai spus ca mergem cu masina!
-Si?
-Si daca știam numai imi luam motorul si mergeam cu autobuzul pana aici!
-Nui vina mea!
-Nui vina mea!il imit eu.Oricum eu numi las motorul in parcare .Cine știe ce pătește ?!
-Si atunci ce facem?
-Tu poți sa iei masina iar eu te urmăresc cu motorul.
-Daca faci accident?intreaba îngrijorat .Eu sunt supraveghetorul tau si trebuie sa am grija sa nu pățești nimic!spune clar si hotărât .
-WOW!Bine,atunci tu vi cu mine cu motorul si inchui masina iar maine poți sa o iei.
-Dar...însă eu nul las sa contribuie propoziția căci ii întorc spatele si plec spre motor.
  Dupa 5 minute apare si el.
-Date jos!
-De ce?
-Eu conduc!
-Ba nu,eu conduc.Motorul meu regulile mele!
-Ți-am spus ca nu te las sa faci...
-Stai!Opreste discursul !Auzi si tu ce aud si eu ?
-Da..!Se aude ca...o sirena de poliție !
Ne uitam in spate si in depărtare zărim niște mașini de poliție ce se apropie vertiginos.
-Urca!
-De ce?
-Nu întreba nu comenta doar urca,iti explic pe drum!
-OKkkkk !
Se urca pe motor si ma imbratiseaza strâns pe la spate.Pornesc rapid motorul si accelerez.Trec pe roșu la intersecție dupa care fac dreapta lava park si trag o ochiada in oglinda retrovizoare .O ,fuck!Sunt inca in spatele nostru !Acelerez din nou pana ajung la un park .O iau pin niște boscheți dupa care ocolesc o fântâna si câteva cărucioare si o baba pe role.Stai da înapoi ...O baba pe role?!Aiurea!Fi atenta la căruciorul cu rotile!urla conștiința .Virez la dreapta si o iau pe niște străduțe inlaturalnice.Fac dreapta printre niște tomberoane dupa care ajung pe un drum de țara mai mergem puțin pana ajungem la marginea unei păduri .Opresc motorul pe marginea drumului si ma așez pe un buștean sub supravegherea atenta a profesorului meu.
-Deci?
-Deci,ce?
-Imi povestești de ce am fost urmăriți de poliție o ora in continu?!intreaba serios.
-Pai mai sti atunci cand ți-am spus ca am avut probleme pe drum?el da din cap aprobator.Ei bine am fost urmărită de poliție deoarece am lenevit dimineata si apoi mam grăbit si am trecut pe roșu si poliția mia luat numărul de imatriculare atunci cand ma urmărit dar am scăpat de ei cel puțin asa am crezut.
-OK ,data viitoare sa fi mai atenta !spune pe un ton calm si amuzat .
-Si ce facem cu concursul?
-Având in vedere ca înscrierile sau terminat acum o jumatate de ora o sa plecam acasa acum sau...
-Fara sau mergem acasa!exclam rapid.
-La mine sau la tine?intreaba tuguindusi buzele.
-Fiecare la casa lui!
-Păcat !spune pe un ton plângăcios .
-Acum STI cumva unde suntem ?
-Ce ?Tu ai condus cum se poate sa nu STI unde suntem !exclama ridicând tonul.
-Scuzama care-am prea îngrijorată sa nu ne prindă poliția !raspund rastinduma.
-Bine!spune cu un oftat.Sa ne calmam si apoi ne folosim gipiesurile de pe telefoane.
  Dupa doua minute in care sa plimbat de colo colo si a încercat sa se urce intrun copacdar o veverița la mușcat de deget la a treia creanga si a căzut iar apoi ma dat la-mpărțeală si sa urcat pe buștean făcând Exercițiu de întindere cu telefonul.
-Ce faci?Incerci sa ajungi la soare daca da atunci te avertizez ca nu merge am încercat cand eram mică!spun strâmbând din nas.
-Nu ,caut semnal.
-De ce ?A fugit de tine?
-Ha ha,foarte amuzant.Tu ai semnal?
-Nu!
-Atunci ce ai făcut cât timp eu ma benoclam la telefon si încercam sa urc cu o mâna in copac in timp ce ma luptam cu o veverița turbata ?intreaba enervat.
-Mam jucat pe telefon.Si veverița nu era turbata doar isi apăra teritoriul deoarece cineva nu zic cine i la încălcat !
-Da tu ma avocați poporului apăra tote viețuitoarele descreierate!Acum ce facem?Daca nu avem semnal nu putem suna pe nimeni sa ne ajute si nu putem acesa gipiesul.
-Am o idee.Hai sa mergem înainte cu motorultrebuie sa dam de un sătuc pana la urma.
-Alta idee nu mai ai?
-Ori asta ori stam aici pana vine noaptea si ies animalele sălbatice .
-Bine hai sa mergem dar eu conduc acum!
-Bine !zic eu posaca .
Pornește motorul dar se îneacă .Scoate puțin fum pe țeava de eșapament apoi se oprește.O frate am uitat sa fac plinul!
-Acum ce  facem?
-Acum am rămas in sălbăticie izolați...spune înghițindu in sec .

Profesorul meu iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum