3

17 2 0
                                    

Kız öldü ve ona kanımdan verdim. Nedenini bilmediğim bir şekilde hızlıca uzaklaştım.Ayaklarım beni evime sürüklemişti.Evde ışıklar sönmüştü. Hayir hiç sanmıyorum. Vampir gücümü kullanarak sessizliğin sesini dinlemeye koyuldum.Fısıldaşmalar ve kahkahalar geliyordu.Anlamam uzun sürmedi.Bugün benim doğum günümdü ve bana parti hazırlanmıştı.

Hayır gidemem bu morel bozukluğuyla.! Hele arkamda dönüşücek olan bir kız bırakmışken.Tam oradan uzaklaşmaya hazırlanırken dışarıya çıkan teyzem bana seslendi.Arkami dönüp gidemezdim.Geliyorum dedim ve benim onun yanına gitmemi beklemeden içeri girdi.Kapıdan girdiğim anda lambalar açıldı. Ahh ne yapacağım ben!

Yüzümde sahte bir gülüş oldu.İşte partim başladı.Babamın isteğiyle gelenlerin tek tek yanına giderek hoşgeldinz dedim.Sonra babam muziği kapatırken konuşma yapacağını söyledi.

"Sayın VAMPIR konuklarım; Geldiğiniz için hepinize teşekkürlerimi sunarım.Oğlum tam 100 yaşına bastı.Biz ebeveyinler ve o yaşını geçmiş olanlar 100.yaşın ne anlama geldiğini biliriz."

MAT:100.yaşın ne anlama geldiğimi??

Babam:Evet oğlum. Bu yaşta yeni bir güç eklenir güç tahtalarımıza.Bu kendiliğinden ortada çıkan bir güçtür.Ve bunu zaman göstericek.Atalarımız ebeveyinlerimize 100.yaş armağını olarak bunu söylememizi istemiş. Bu bizden sana doğum günü hediyemiz umarım güzel güç senin olur! Ahh cok konuştum farkındayım. Partinin tadını çıkarın İYİ EĞLENCELER!:)

İÇİMDE Kİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin