5

12 1 0
                                    

Annem babam ve kardeşim hala içindeydiler. Bahçeye çıkmadan önce dolabımızda ki sınırlı sayida olan kandan 1 bardak doldurdum. Ama bu beni kesmedi.2-3 derken 5 bardak kan içtim. Evimizde olan insan kani az kaldı. İşte şimdi içimdeki vampir olmuştum.Gücümü ortaya çıkarmam için denemeler yapmam lazımdı. Aptalca gözükebilir ama ilk uçmayı denedim ama olmadı.Başkalarının sesini çıkarmayı denedim, Kılık değiştirmeyi denedim, düşüncemle eşyaları hareket ettirmeye çalıştım.. bi saniye! Bunu ben miii yaptiiim?!
Bahçemizde ki masayı hareket ettirdim.Emin olmak için bahçemizde ki taşları hareket ettirmeye çalıştım.Ahh superr yaaa!!

Annemi kapıda gördüm beni görmüş olucakki gülümsüyordu, bende ona gülümsedim. Ve bana "muhteşemsin dedi" bende ukalalık yaptım ve "biliyorum tabiki" dedim:) Ben eğitime gidiyorum anne
-tamam oğlum.
-vampir gücümü kullanarak Wonlarin evine gittim.
-Heyy Won dışarı çık seni lanet adam!!
Der demez yanıma geldi.ikimizin suratında aptal bir gülümseme olmuştu.
Wonların ençok sevdiğim şey onlara giden yol olmuştur. Yolu cevreleyen sarmaşık agaclar insani büyülüycek kadar efsaneydi.Won benden büyüktü. Ona gücümü söyledim.O da heycanli olduğumu anlamış olucak ki küçük şey dedi.
-Ahh won hiç vazgeçmeyeceksin demi o kelimeden
-tabikiii... hayirrr:)
Perina nın evine kadar yarıştık.Hız konusunda Won benden iyi.Perina gittiğim izde kapının önünde bekliyordu.Herzaman ki gibi.Geleceğimizi duymuş olsa gerek.Evet bu Perina'nin özelliği. Perina
-Hoş geldiniz gençler! :)
-Hoşbulduk
Perina
-Ee bugun eğitimden sonra ne yapıyoruz
Matt
-Tabiki ormana gidip avlaniyoruzz:) Perinaaaaa:)
-ahahaha
Perina
-Hadi ozaman Jason u almaya gidelim.Kim beni geçebilir??
Won
-Sence..be..
Matt
-Tabiki ben:) (Wonla şakalaşmayı seviyorum.)
Perina
-Önce davranan kazanır.

İÇİMDE Kİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin