Bu son bölüm yani final. Bu yüzden burada tam 50 bilgi paylaşacağım.
Hiçkırık tuttuğu zaman, nefesinizi 15 saniye kadar tuttuktan sonra 3 kere yutkunun. Kısa süre içinde hıçkırığınız kesilecektir.
İnsan midesi, yoğun sinir ağları içerir. Bu nedenle açlık, insanların ruhsal sağlını ve psikolojisini fazlaca etkiler.
Kendinizi enerjisiz hissediyorsanız ve demir eksikliğiniz varsa bol kimyon tüketin.
Soğuk duş yapmak depresyonu azaltır, bağışıklık sistemini güçlendirir, cildinizi ve saçlarınızı daha sağlıklı yapar.
Spor öncesinde ve sonrasında tartılın. Aradaki kayıp sıvı kaybıdır ve onun 2 katı kadar su için. Böylece metabolizmanızı çalıştırırsınız.
Sıcak bastığı zaman bileklerinizi soğuk suya tutmak hararetinizi alacaktır.
Ağızdaki soğan veya sarımsak kokusunu gidermenin en iyi yollarından biri, yarım bardak sütün her yudumda ağızda çalkalanarak içilmesidir.
Asansör yerine merdivenleri seçmeyi alışkanlık haline getirdiğinizde bir yıl içinde ekstradan binlerce kalori yakmış olursunuz.
Adaçayı; Sindirim sisteminin düzenli çalışmasını sağlar, mide ve bağırsak gazlarını giderir, mide bulantısını keser.
Haftada sadece bir kere bile olsa 45 dakika koşmak, kalp ritminizi düzenler ve kalp hastalıkları riskini %40 azaltır.
Kola içerek uykunuzu açabilirsiniz.
Baş ağrısı için bir limonu ikiye bölüp bir yarısı ile alnınızı ovuşturun.
İnsanların yalan söylerken saçlarına dokunduğu bilgisi doğrudur. Yükselen kan basıncı saç köklerini uyararak dokunma hissi verdiği içindir.
YouTube'da arama butonuna ''Do The Harlem Shake'' yazıp aratırsanız; YouTube sayfası Harlem Shake dansı yapacaktır.
Sarılmanın stresi azalttığı ve mutluluk hormonu olan serotonini salgıladığı bilimsel olarak kanıtlanmıştır.
10 yıl boyunca sigara içmek yüzünüzü 14 yıl yaşlandıracaktır. Aynı zamanda içilen her sigara hayatınızdan ortalama 7 dakika götürmektedir.
Kilo veriyorsunuz ama yağlarınız duruyor mu?Bol Pul biber tüketin. Pul biber yemek yağ yakımını büyük oranda arttırır.
Bir yerdeki sigara dumanını yok etmek için hemen mum yakın. Kısa sürede duman dağılacaktır.
Uyku problemi olanlara; Günde 4-5 tam ceviz yenirse Melatonin salgısı artar ve rahatça uyursunuz.
Cola , Fanta gibi asitli içecekleri bir kere açtıktan sonra dolaba hep ağzı aşağıya gelecek şekilde koyun böylece asidi çok fazla kaçmaz.
Vanilya kokusu ve klasik müzik dinlemek çalışma veriminizi Yüzde 40 arttırır.
Yemeklerden önce dişlerinizi fırçalarsanız daha az yemek yersiniz ve daha çabuk kilo verirsiniz.
Kalpte ağrı hissettiğinizde öksürürseniz kalp ritminiz normale döner kalp krizi riskini % 40 azaltırsınız.
Yulaf ezmesi inanılmaz derecede tok tutar. Sabahları süt ile tüketebileceğiniz yulaf ezmesi tüm gün tok tutar ve diyetinize yardımcı olur.
Mavi renk stresi azaltır. Uzun süre vakit geçirdiğiniz alana mavi eşyalar koyun.
Migren ağrıları yaşıyorsanız, beslenme ve uyku düzeninizi gözden geçirmelisiniz. Günde 2 litre su içmelisiniz.
Genç eller için Yarim limon ile ellerinizi ovun. Yüksek oranda sitrik asit ve C vitamini doku üretimini harekete geçirir.
Esmer tenli insanların cildi daha geç kırışır ve yaşlanır.
Eğer ayağınızı sıkan bir ayakkabınız varsa içine biraz bebek pudrası dökmeniz halinde ayaklarınız daha rahat edecektir.
Çaydanlığınızın içinde biriken kireç tortusunu temizlemek için, 15 dakika kadar içinde sirke kaynatın.
İnsanların sesi unutulabilir ancak sözler akılda kalır.
İnsanoğlu havada kuşlar gibi uçabilmiş, suda balıklar gibi yüzebilmiştir. Ancak kardeşçe yürümeyi becerememiştir.
Brezilya hapishanelerinde yılda 12 roman okuyan mahkumların cezalarından 48 gün indiriliyor.
İnsanların %70'i, gecelerini geçmiş konuşmalarını hatırlayıp, söylemek istediklerini düşünerek ve hayal ederek geçiriyor.
"Arkadaş" kelimesi, Orta Asya'da savaşan Türk askerlerinin ateşten korunmak için sırtını dayadığı taşlardan gelir. (Arka-Taş)
İnsanların %67'si çayı kalabalık ortamda, sohbet ederken içmeyi seviyor. Ancak bu insanlar kahve içerken çoğu zaman yalnızlığı seçiyor.
Mutlu çiftlere söylenen 'Çifte kumrular gibi' sözü, Kumru kuşlarının ölene kadar eşlerine sadık kalmalarından gelir.
Tavlanın 4 köşesi 4 mevsimi, pulların toplamı 1 ayı, karşılıklı 12'şer hane 24 saati, açık-koyu renk taşlar ise gece ve gündüzü simgeler.
Türkiye'de en çok kullanılan soyad Yılmaz'dır.
Kadınlar ağladıklarında; beynin intikam duygusunu da harekete geçiren, parietel lobu aktifleşmektedir.
Sevgilinize ; telefonuma senin resmini koydum diyin, hiçbir kız aaa teşekkür ederim aşkım demez, direk hangi resmi koydun der.
Bugunkü aklım olsa dün yaptıklarımı yapmazdım boş bir önermedir. Çünkü dün yaptıklarınızı yapmasaydınız bugunkü aklınız olmazdı.
Diyetinize sadık kalmak istiyorsanız, yeni kıyafetlerinizi olmak istediğiniz bedenden alın.
Peşinden koştuğun kişinin senden kaçma oranı çabanla doğru orantılıdır.
Saçları çabuk yağlanan insanlar daha zekidir. Zeki insanların saçlarında daha fazla kalay ve bakır vardır. Bu nedenle daha çabuk yağlanır.
Bir insan, risk almıyorsa, denemekten korkuyorsa, sınırlarını zorlamamış, sabrını denememiş ise, yaşadığı hayat ona ait değildir.
Uyandığınızda rüyanızı ne kadar net hatırlıyorsanız, o kadar derin ve verimli uyumuşsunuzdur. Gördüğünüz rüya kabus bile olsa.
İnsanların %81'i sevdiklerinin mutlu olması ile mutlu oluyor ve kendilerinin mutlu olmalarını çok önemsemiyorlar. İşte bu insanları sevin.
Sular yükseldiğinde, balıklar karıncaları yer. Sular çekildiğinde ise karıncalar balıkları yer. Kimse bugünkü üstünlüğüne güvenmemelidir.
Kitabımız burda bitmiştir. Sizi bilgilendirebildiysem ne mutlu bana. Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere.
Diğer hikayelerime göz atmak isterseniz profilimden ulaşabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEK LAZIM
Non-FictionNOT: Bir hikaye değildir. Komik olaylar, korkunç şakalar, inanılması güç rekorlar, dramatik olaylar, bilimsel bilgiler, ilginç olaylar... Bu kitaptaki bilgiler ALINTIDIR!