Selam ilk bölümü yazdım.Umarım beğenirsiniz.Medyada ashley.İyi okumalar.
-Ahh baba dur.
-Sus lan sen
-Ya Selmi bir dur Allah aşkına kızın bir yerini kırıcaksın.
-Durmam o okulda erkeklerle gezerken durmuyordu.
-Baba erkeklerle gez-
-Lan bir sus.O sırada telefon çalar.
Dırırı dırırı
-Alo
-Sorunmu çıktı?
-Hemen mi?
-Geliyorum
-Ben gidiyorum geldiğimde uyumuş ol.
-Tamam
-Anne ben odamdayım.
-Tamam kuzum hemen yat uyu.
-Tamam.
Evet her gece bu ve bunun gibi dayak yiyorum.Sebebi erkekler.Neymiş okulda erkeklerle göz göze gelmişim,neymiş aynı sınıfın içindeymişiz.Of bitmez tükenmez deli babamın deli düşünceleri.Neyse kendimi tanıtayım bari.Adım vina.Soyadım Korkmaz.Aslında türküm ama yabancı isim vermişler.Yani babam vermiş.En yakın arkadaşım Zac.Kardeşim gibi.Diğeri de Ashley .Onu ortaokulda tanıdım ama o da kardeşim sayılır.Tabii ki birde kuzenim var İan.Onu da çok seviyorum.Babama karşı beni koruyabilen tek kişi.Neyse babam gelmeden uyu yayım bari.Bide üç saat azarlarını dinleyemem.
Sabah
Alarmla kalkmadım tabii ki annemin sesiyle uyandım.-Vina okula geç kalıcaksın.Hadi uyan.
-Tamam anne uyandım.Uyandım tabi Allah kadına bir ses vermiş gerisini koyvermiş resmen.Hemen hazırlandım.Ve aşağı indim.
-Günaydın kızım.
-Günaydın anne.
-Günaydın Vina
-Gü Günaydın baba.
Alt tarafı bir günaydın dedi neden şaşırıyorsun diye sorarsanız ilk defa dedi.Neyse otobüse yetişmem lazım kalkayım bari.
-Bay bay anne.
-Bay bay kızım
-Bay bay Vina.
Otobüs durağına doğru yürüdüm.Otobüs beklemeye başladım.Otobüs geldi.Yerime bindim.
Okuldaİkinci dersin teneffüsündeyiz şu anda.Ve benim karnım acıktı.Kantinin açılmasına daha bir saat var.
Dıdırırı dıdıriri
Zilin çalmasıyla sınıfa doğru ilerledim.Sınıfın kapısında Ashley vardı.
-Kanka çabuk gel,koş
-Noldu kanka
-Sen dün gece Ross'la yatmışsın.
-Neeaae
-Evet bütün okul duydu bunu.
-İyide ben dün gece evdeydim.Kim uydurdu bunu.
sanırım Ross ve Hola
-Gerizekalılar.Neyse hoca geliyor.Hadi sınıfa girelim.
Öğretmenin girmesiyle(fesat anlamayın)ders başladı.Benim içinde eziyet başladı.
İlk bölüm için bence iyi oldu.Biraz da uzun oldu sanki ama bana göre.Neyse bir daha ki bölümde görüşmek üzere.