Ce poți face într-o zi ploioasă ? Multe lucruri,să te uiți la TV la un film horror,să te joci jocuri video sau să mergi într-o pădure din apropiere,asta a făcut și Jessi, dar nu a mers singură ci însoțită de Ann și Edward.
Jessi este o adoleșcentă de 16 ani,părul blond mătăsos,ochi verzi deschiși înfricoșători noaptea,era slăbuță din cauza moartei prietenului ei, era mereu o ciudată pentru colegii din școala nouă,S-a mutat într-un orășel numit Olses, se mai numea și Orașul întunecat de la multele lucruri care s-au întâmplat, dar Jessi nu părea îngrijorată.
S-a oprit și ploaia dar ei nu au schimbat ideea de a merge într-o peripeție în acea pădure,și-au dat telefoanele pe silențios și au intrat,era totul mai întunecat,înfricoșător,copacii păreau bătrâni și fără pic de viață, se auzeau zgomote și nici soarele nu atingea acea pădure.
În mijlocul pădurii copacii nu mai erau dar în schimb totul părea diferit acolo,totul calm,nu se auzea nimic,nici acele zgomote ciudate nu pătrundeau acolo,era ca o sferă protectivă, în momentul acela ei au înțeles că în pădurea acea este ceva în neregulă.
Au ieșit de acolo și au mers mai departe,mai profund în pădure,totul se făcuse mai rece,și mult mai întunecat,zgomotele erau mult mai puternice și atunci Ann spune:
-Poate ar trebuii să ne întoarcem.. Se cam face târziu și nu cred că mamei iar plăcea să mă caute peste tot.
Jessi:
-Glumești nu ? Am venit până aici degeaba ? Nu cred că pățești nimic,sunt doar niște zgomote făcute de animale,e întuneric pentru că azi vremea nu e prea frumoasă și de la atâta ploaie mă mir că e frig,nu mă întorc înapoi,vreau să știu de ce toată lumea se ferește de nenorocita asta de pădure.
Și în momentul acela,un zgomot parcă o pocnitură s-a auzit din fața lor, Edwar d începe să tremure și să simtă o prezență neplăcută în spatele lui,chiar atunci toți 3 au început să fugă în toate direcțiile,fără să se uite ce se întâmplă.
Parcă totul se opri în timp,pauză ca butonul de la muzică sau filme,când totul revine, Jessi se trezește într-o cameră întunecată,legată la mâini și începe să țipe cu toate puterile ei: Ann,Edward dacă mai e încă o glumă de a voastră să știți că e cea mai penibilă de până acum,dezlegați-mă, repede!
Dar Ann și Edward nu răspund și atunci Jessi a început să creadă că pădurea e ciudată,chiar atunci se auzise o voce care striga: Fugi cât mai poți altfel nu vei mai ieșii de aici!
Și a fost repetată fix de 6 ori,Jessi râdea,dar nu era gluma prietenilor ei, nu știe ce o aștepta,se auzeau plânsete de copii,urlete și sunete ciudate dar Jessi nu putea să vadă din cauza întunericului.
După 2 ore de somn adânc s-au aprins și luminile, Jessi se trezește ușor, era într-o baie,legată la picior, era înconjurată de mult sânge, și în colțurile camerei erau Ann și Edward legați la gură,nemișcați,păreau fără nici un pic de viață.