♥Four legs BIG heart (SK) part.1

29 2 0
                                    

Som absolútne normálne dievča ktoré zbožňuje kone. Mám jedného vlastne jednu je to kobylka a volá sa Sandy. Mám ju od maličkého žriebätka.

PRÁZDNINY: 

Je pondelok a u nás na škole začali letné prázdniny. Tvrdo som sa celý školský rok učila kvôly dobrej vysokej škole.

Konečne mám voľno aj na moje hobby čo je jazdenie na koňoch. Jazdím v jednom jazdeckom klube kde jazdím od mojich 5 rokov .

Dosť dlho čo ? Od mojich 6 rokov poznám aj Nicol moju najlepšiu kamarátku. Od mojich 14 rokov som sa začala venovať parkúru .

A do cela ma to baví nie do cela ale 100% ma to baví. Počas leta sa v klube rozpráva neustále o nejakom tábore pre deti.

Neviem o čo sa jedná ale zúčastním sa výpomoci s deťmi . 

UTOROK:

Ráno som vstala približne o 7:00 kvôly Sandy musím ísť za ňou . Počas cesty sa ku mne napojí aj Nicol a pôjdeme ku koňom.

Obliekla som si rajtky a tričko ku koňom , nie nelíčim sa podľa mňa to je neprirodzené a s vlasmi som spokojná keďže sú rovné úplne .

Zišla som s postele áno je na poschodí a to kvôly tomu aby som nemala v izbe dole rozhádzanú posteľ.

Takže ju mám na poschodí . Dole mám iba taký menší gaučík a kresielka inak to je ako normálna izba. Skriňu taktiež nemám v izbe a to kvôly tomu že mám šatník a do kúpeľne nemusím šľapať 3 dni a to tiež kvôly tomu že mám vlastnú v izbe.

No dosť bolo o mne . Zišla som do kuchyne a tam som vytiahla mlieko a spolu s ním aj cereálne guľôčky.

Naraňajkovala som sa a obula som si jazdecké topánky . Vzala som si nejaké potrebné veci k prežitiu na ranči a vyrazila.

Nicol býva vedľa nás takže to k nej a ona ku mne nemáme ďaleko. Zazvonila som a Nicol otvorila . Počkala som chvíľu a ihneď sme šli .

Ranč je do cela ďaleko  a tak sme čakali na autobus.

,,Carrie ty budeš pomáhať s tým táborom?" spýtala sa Nicol keď sme čakali na bus.

,,Jasné chcela y som tam zapojiť aj Sandy ty?" opýtala som sa.

,,Ja tiež a taktiež zapojím aj ja Strakoša" odpovedala.

Rozprávali sme sa o tom tábore keď v tom ...................................................................................................

♥ Four legs BIG heart (SK) Where stories live. Discover now