Yedicinci bölüm

77 25 3
                                    

Hep yanımda olmasından ziyade gidişleri vardı hep giderdi benden ona çok büyük bi hata yapmıştım ve beni hiç zaman affetmedi . Bende hiç bir zaman pes etmedim benden ilk gidişi ağustosun 21 idi . Evet beni öylece bıraktı ve gitti ağladım evet ağladım kendimi küçük gösterdim ama kalbime söz geçiremedim hayatta ne istediysem yaptım kafama koyduğum herşeyi kimsenin beni kısıtlamasına izin vermedim sonuçta bu benim hayatımdı ve artık ne babamın hali ne annemin yaptıkları zerre umrumda değildi çünkü alışmıştım . Artık tek sorunum bakmaya kıyamadığım o adamdı . Bu sadece ilk gidişiydi o kadar çok gitti ki benden sayısını bile hatırlamıyorum . Ruh hastayı olmuştum deli gibi her gece penceremin kenarına oturur onun geliceğini düşünürdüm , gizli bi numara aradığında furkan sen misin diye atlardım . Biliyor musunuz ? Haftalarca yemek yemedim uyumadım kutu kadar odamın içinde saatlerce ağladım unutmaya çalıştım nefret etmek istedim ama olmadı çünkü ben onu babam gibi sevmiştim oda bana bi baba kadar çok sahip çıkmıştı neyin nesiydi bu gitmeler ? Sonra yine gitmişti ama bu sefer sanki gerçekten gitmişti numarasını değiştirmişti ona ulaşamıyordum bile . Bi gün tam 4 ay sonra onu gördüm peşinden koştum beni itti ve gitti oda beni seviyordu biliyordum ama büyük hata yaptım . O gün iyi kide görmüşüm onu beni aradı konuştuk çok uğraştım tekrar ona sahip olmak için oldumda 9 martta tekrar benimdi ve ona sarılabiliyordum . Hiç unutmam mart ayının 23 günü birlikte yattığımız yatakta gözlerimin içine içine baka baka seni sevmiyorum dedi o dakika böyle kalbime öküz oturdu sanki yutkundum ve ona dönüp olsun dedim inanabiliyor musun ? Kalkıp gitmek yerine ona olsun dedim işte ben böyle sevdim gururun g si yoktu bende . Şuan 1 sene oldu ve biz hala beraberiz eğer ben pes etmiş olsaydım sevgimden vazgeçseydim şuan onu tanımıyordum bile ama yapmadım çünkü o bana yaşamayı öğretti o beni gerçek anlamda güldürdü mutlu etti bende onu koşulsuz şartsız sevdim .

Buda benim hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin