Taşınacağımız ev o kadar büyüktü ki, ben bile evde kaybolmuştum. Bu kadar büyük bir eve ihtiyacımız vardı sanki. Annem işte. Gene egosunu tatmin etmeye çalışıyor. Mahallenin en büyük eviymiş de, herkes bizi konuşacakmışta. Annemin egosundan nefret ediyorum.
"Melisa aşağıda kalan son kutuyu getirir misin tatlım?"
Evet, adım Melisa. Annemin sevmediği ama benim çocukluğumun geçtiği evden taşınmamak isteyen fakat kocasına sözü geçtiği için kızının tüm anılarını o evde bırakan, egosunu tatmin etmek için her şeyi yapan bir annenin ilk ve tek çocuğuyum. Aşağıda kalan son kutuyu alıp merdivenlerden çıkarken anneme seslendim:
"Getiriyorum ama baştan söyleyeyim temizlik için yardım etmem."
Kutuyu annemin yanına koydum ve merdivenlerden inerken mahalleyi gezeceğimi söyledim. Her ne kadar anneme kızsam da gerçekten çok severdim. Tekrardan yukarı çıktım ve yapmayı unuttuğum şeyi yaptım.
"Seni öpmeyi unuttum annelerin en güzeli." dedikten hemen sonra yanağından öptüm annemi. Sanırım annem de şaka yapmaya çalıştı ve:
"Annelerin en güzeli dedin de aklıma takıldı başka annen mi var sanki?" dedi.
"Tabii ki var. Sen babamı ne sandın. Tek kadınla mı hayatını yaşayacaktı?"
Böyle yapıp babamın başını belaya sokmuştum ama olsun. "Beni en sevdiğim arkadaşlarımdan ayırmanın cezası olsun bu da" dedim babam annemin yanına giderken.
Tabii başta anlamadı. Annem benim söylediklerime inanır ve bende babamın başını belaya sokardım. İşte sıradan bir gün.Ben bunları düşünüp babama acırken evden çıkmış karşımızdaki evi gözetliyordum. O evde ilgimi çeken bir şey vardı ama ben bile bilmiyorum ne olduğunu. Yakında öğrenirim dedim ve yoluma devam ettim. Aşağı sokakta bir market vardı. Oraya girdim ve bir poşeti ağzına kadar abur cuburlarla doldurdum. İşte bu da Melisa klasiği. Marketten çıktım ve eve doğru yürümeye başladım bir yandan abur cuburlarımı yerken.Eve geldiğimde annem çoğu şeyi yerleştirmişti. İlk olarak benim odam kurulmuştu bu yüzden annem eşyalarımı çoktan yerleştirmişti bile. Elimde abur cuburlarla odama çıktım ve uzun zamandır telefonuma bakmadığımı farkettim. Eski mahalleden ve okuldan arkadaşlarım mesaj atmışlardı hepsine cevap verdikten sonra Twitter'da biraz gezinip daha sonra kafamı yastığa koydum ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Komşular
VampirosYeni taşındığı evin karşısında birtakım olayların olduğunu düşünen bir kız ve ona aşık olan çocuk.