Hatıralarmıydı canımızı yakan yoksa hatıraları bize yaşatanmı çocukluğumuzdan beri hiç ayrılmazdık. Ta ki şifa ile gizem gidene kadar. Hergün sahneye çıkıyorduk ama halan özlüyorduk onları. Bugün geliceklerini öğrenmiştik ve şansa bakın bizim evimize geliceklerdi. Evimizin adresini biliyorlardı. Evde hazırlıkları xiumin yapıyordu hamile olduğumdan beri hiç iş yapmıyordum. Xiumin bana sesleniyordu.
Ben: nerdesin aşkım
Xiumin: burdayım aşkım
Ben: nerdesin aşkım
Xiumin: burdayım aşkım
Ben: kara kara gece- ben napıyorum lan.
Xiumin gülmeye başlamıştı bunu söyleyince . O sırada zil çalmıştı kızlar içeriye girmişti. Şifa ile gizemde gelmişti. Herkes bebeğimize bir şeyler almıştı. İlk hediyeyi kyungsoo vermişti
Kyungsoo: güzel yemekler yapıcaz. Diyerek mutfak seti almıştı 2. Hediyeyi zülal vermişti.
Zülal: bebek için gerekli . Diyerek halay mendili takım seti almıştı.
3. Hediyeyi chen vermişti.
Chen: gerçekleri herkesin bilmesi için. Diyerek benim chen amcam tam bir trol yazan altında kafasının resmi olan bir t-shirt almıştı. 4. Hediye suhonundu.
Suho: al bakalım . Diyeerek uzatı içinden kredi kartları çıktı. 5. Hediye kristeydi hediyeyi uzatı sonra ise güldü hediyeyi açtığımda içinden bir tane güneş gözlüğü çıkmıştı. Bir tanede npt vardı
Not: beraber cool olmak için - en cool amcan kris-.
6. Hediye kai ideydi. Beyaz bir bebek takımı almıştı. 7. Hediye baekhyun undu eyeliner almıştı hemde her renginden. 8. Heydiye layindi oyuncak .tek boynuzlu at almıştı. Diğer kalanlar ise bir tane dolap dolusu kız erkek kıyafetleri almıştı. Şifa ile gizem de bir hediye almıştı hediye paketini açtığımda bunun bir albüm olduğunu gördüm duygulanıp gizeme ve şifaya sarıldım.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&& . YemekteYemekte herkes birbiri ile konuşuyor chabyeol ile gizem şakalar yapıyor. Suho ile şifa ise paradan konuşuyordu. Herkes mutluydu ta ki kapı çalınınca gelen kişiyi görene kadar.
Ben: sen ne yüzlen buraya gelirsin...
@@@@@@@@@@@@@@@@@
MERHABA MİLET AKALIM GELEN KİM YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE